Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 651895

Diskursi profesionalnog identiteta odgajatelja u ranom i predškolskom odgoju i obrazovanju – izazovi perspektive


Krstović, Jasna
Diskursi profesionalnog identiteta odgajatelja u ranom i predškolskom odgoju i obrazovanju – izazovi perspektive // Pedagogija i kultura / Hrvatić, Neven ; Klapan, Anita (ur.).
zagreb: Školska knjiga, 2012. str. 251-260


CROSBI ID: 651895 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Diskursi profesionalnog identiteta odgajatelja u ranom i predškolskom odgoju i obrazovanju – izazovi perspektive
(Preschool Teacher's Professional Identity Discourses in Early Childhood Education - Challenges and Perspectives)

Autori
Krstović, Jasna

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Pedagogija i kultura

Urednik/ci
Hrvatić, Neven ; Klapan, Anita

Izdavač
Školska knjiga

Grad
Zagreb

Godina
2012

Raspon stranica
251-260

ISBN
978-953-99167-4-7

Ključne riječi
profesionalizam, profesionalni identitet, rani i predškolski odgoj i obrazovanje,
(professionalism, professional identity, early childhood education, preschool teacher)

Sažetak
Razvoj profesionalnog identiteta odgajatelja aktualno je pitanje suvremene politike i prakse ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja posebice u kontekstu afirmirane spoznaje o znaĉaju odrasle osobe kao kreatora poticajnog okruţenja u kojem se ostvaruje rano djetinjstvo. Profesionalnost i osobna kompetencija odgajatelja postaju najvaţniji resursi i preduvjeti pretvorbe vrtića u dobru arenu za njegu, skrb, igru, učenje i socijalnu ravnopravnost (www.oecd.org). U radu se problematizira razvoj profesionalnog identiteta odgajatelja kao procesa kroz koji osoba nastoji integrirati svoje razliĉite uloge i statuse kao i svoja razliĉita iskustva u koherentnu sliku o sebi. Budući da se radi o višeznaĉanom i promjenjivom entitetu kojim upravlja osobno iskustvo, vjerovanja i vrijednosti vezane uz to što znaĉi biti profesionalcem, diskurs profesionalnog identiteta kontekstualno se konotira u okvire profesionalne kulture kao konfiguracije vjerovanja, prakse odnosa, jezika i simbola prepoznatljive u ranom i predškolskom odgoju i obrazovanju (Evans, 2008).

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Jasna Krstović (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Krstović, Jasna
Diskursi profesionalnog identiteta odgajatelja u ranom i predškolskom odgoju i obrazovanju – izazovi perspektive // Pedagogija i kultura / Hrvatić, Neven ; Klapan, Anita (ur.).
zagreb: Školska knjiga, 2012. str. 251-260
Krstović, J. (2012) Diskursi profesionalnog identiteta odgajatelja u ranom i predškolskom odgoju i obrazovanju – izazovi perspektive. U: Hrvatić, N. & Klapan, A. (ur.) Pedagogija i kultura. zagreb, Školska knjiga, str. 251-260.
@inbook{inbook, author = {Krstovi\'{c}, Jasna}, year = {2012}, pages = {251-260}, keywords = {profesionalizam, profesionalni identitet, rani i pred\v{s}kolski odgoj i obrazovanje,}, isbn = {978-953-99167-4-7}, title = {Diskursi profesionalnog identiteta odgajatelja u ranom i pred\v{s}kolskom odgoju i obrazovanju – izazovi perspektive}, keyword = {profesionalizam, profesionalni identitet, rani i pred\v{s}kolski odgoj i obrazovanje,}, publisher = {\v{S}kolska knjiga}, publisherplace = {zagreb} }
@inbook{inbook, author = {Krstovi\'{c}, Jasna}, year = {2012}, pages = {251-260}, keywords = {professionalism, professional identity, early childhood education, preschool teacher}, isbn = {978-953-99167-4-7}, title = {Preschool Teacher's Professional Identity Discourses in Early Childhood Education - Challenges and Perspectives}, keyword = {professionalism, professional identity, early childhood education, preschool teacher}, publisher = {\v{S}kolska knjiga}, publisherplace = {zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font