Diskursi profesionalnog identiteta odgajatelja u ranom i predškolskom odgoju i obrazovanju – izazovi perspektive (CROSBI ID 48965)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Krstović, Jasna
hrvatski
Diskursi profesionalnog identiteta odgajatelja u ranom i predškolskom odgoju i obrazovanju – izazovi perspektive
Razvoj profesionalnog identiteta odgajatelja aktualno je pitanje suvremene politike i prakse ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja posebice u kontekstu afirmirane spoznaje o znaĉaju odrasle osobe kao kreatora poticajnog okruţenja u kojem se ostvaruje rano djetinjstvo. Profesionalnost i osobna kompetencija odgajatelja postaju najvaţniji resursi i preduvjeti pretvorbe vrtića u dobru arenu za njegu, skrb, igru, učenje i socijalnu ravnopravnost (www.oecd.org). U radu se problematizira razvoj profesionalnog identiteta odgajatelja kao procesa kroz koji osoba nastoji integrirati svoje razliĉite uloge i statuse kao i svoja razliĉita iskustva u koherentnu sliku o sebi. Budući da se radi o višeznaĉanom i promjenjivom entitetu kojim upravlja osobno iskustvo, vjerovanja i vrijednosti vezane uz to što znaĉi biti profesionalcem, diskurs profesionalnog identiteta kontekstualno se konotira u okvire profesionalne kulture kao konfiguracije vjerovanja, prakse odnosa, jezika i simbola prepoznatljive u ranom i predškolskom odgoju i obrazovanju (Evans, 2008).
profesionalizam, profesionalni identitet, rani i predškolski odgoj i obrazovanje,
nije evidentirano
engleski
Preschool Teacher's Professional Identity Discourses in Early Childhood Education - Challenges and Perspectives
nije evidentirano
professionalism, professional identity, early childhood education, preschool teacher
nije evidentirano
Podaci o prilogu
251-260.
objavljeno
Podaci o knjizi
Pedagogija i kultura
Hrvatić, Neven ; Klapan, Anita
Zagreb: Školska knjiga
2012.
978-953-99167-4-7