Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Diskursi profesionalnog identiteta odgajatelja u ranom i predškolskom odgoju i obrazovanju – izazovi perspektive (CROSBI ID 48965)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Krstović, Jasna Diskursi profesionalnog identiteta odgajatelja u ranom i predškolskom odgoju i obrazovanju – izazovi perspektive // Pedagogija i kultura / Hrvatić, Neven ; Klapan, Anita (ur.). Zagreb: Školska knjiga, 2012. str. 251-260

Podaci o odgovornosti

Krstović, Jasna

hrvatski

Diskursi profesionalnog identiteta odgajatelja u ranom i predškolskom odgoju i obrazovanju – izazovi perspektive

Razvoj profesionalnog identiteta odgajatelja aktualno je pitanje suvremene politike i prakse ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja posebice u kontekstu afirmirane spoznaje o znaĉaju odrasle osobe kao kreatora poticajnog okruţenja u kojem se ostvaruje rano djetinjstvo. Profesionalnost i osobna kompetencija odgajatelja postaju najvaţniji resursi i preduvjeti pretvorbe vrtića u dobru arenu za njegu, skrb, igru, učenje i socijalnu ravnopravnost (www.oecd.org). U radu se problematizira razvoj profesionalnog identiteta odgajatelja kao procesa kroz koji osoba nastoji integrirati svoje razliĉite uloge i statuse kao i svoja razliĉita iskustva u koherentnu sliku o sebi. Budući da se radi o višeznaĉanom i promjenjivom entitetu kojim upravlja osobno iskustvo, vjerovanja i vrijednosti vezane uz to što znaĉi biti profesionalcem, diskurs profesionalnog identiteta kontekstualno se konotira u okvire profesionalne kulture kao konfiguracije vjerovanja, prakse odnosa, jezika i simbola prepoznatljive u ranom i predškolskom odgoju i obrazovanju (Evans, 2008).

profesionalizam, profesionalni identitet, rani i predškolski odgoj i obrazovanje,

nije evidentirano

engleski

Preschool Teacher's Professional Identity Discourses in Early Childhood Education - Challenges and Perspectives

nije evidentirano

professionalism, professional identity, early childhood education, preschool teacher

nije evidentirano

Podaci o prilogu

251-260.

objavljeno

Podaci o knjizi

Pedagogija i kultura

Hrvatić, Neven ; Klapan, Anita

Zagreb: Školska knjiga

2012.

978-953-99167-4-7

Povezanost rada

Povezane osobe




Pedagogija