Važnost marketinga u razvoju konjičkog turizma (CROSBI ID 601741)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Demonja, Damir ; Gredičak Tatjana
hrvatski
Važnost marketinga u razvoju konjičkog turizma
Osnovni cilj strategije marketinga je izgraditi održivu konkurentsku prednost. Mogući izvori konkurentske prednosti su u odnosu na proizvod, cijenu, oglašavanje, ljudske potencijale i zakonske propise. Da bi se realizirali postavljeni ciljevi, učinkovito strateško upravljanje marketingom konjičkog turizma trebalo bi dati odgovore na brojna i raznovrsna pitanja. Neka od njih su, na primjer: gdje, na koji način, u kojem vremenu i kome konkurirati, što ponuditi turistima, gostima i posjetiteljima te po kojoj cijeni, čije potrebe zadovoljavati, i druga.
Marketing; strategija; destinacija; konjički turizam
nije evidentirano
engleski
The importance of marketing in the development of equestrian tourism
nije evidentirano
Marketing; strategy; destination; equestrian tourism.
nije evidentirano
Podaci o prilogu
2013.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
2. Međunarodni kongres konjičkog turizma 2013.
Čatić, Mato
Zagreb: Hrvatski savez konjičkog turizma (HSKT)
Podaci o skupu
2. Međunarodni kongres konjičkog turizma 2013.
predavanje
26.10.2013-26.10.2013
Slatina, Hrvatska