Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Važnost marketinga u razvoju konjičkog turizma (CROSBI ID 601741)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija

Demonja, Damir ; Gredičak Tatjana Važnost marketinga u razvoju konjičkog turizma // 2. Međunarodni kongres konjičkog turizma 2013. / Čatić, Mato (ur.). Zagreb: Hrvatski savez konjičkog turizma (HSKT), 2013

Podaci o odgovornosti

Demonja, Damir ; Gredičak Tatjana

hrvatski

Važnost marketinga u razvoju konjičkog turizma

Osnovni cilj strategije marketinga je izgraditi održivu konkurentsku prednost. Mogući izvori konkurentske prednosti su u odnosu na proizvod, cijenu, oglašavanje, ljudske potencijale i zakonske propise. Da bi se realizirali postavljeni ciljevi, učinkovito strateško upravljanje marketingom konjičkog turizma trebalo bi dati odgovore na brojna i raznovrsna pitanja. Neka od njih su, na primjer: gdje, na koji način, u kojem vremenu i kome konkurirati, što ponuditi turistima, gostima i posjetiteljima te po kojoj cijeni, čije potrebe zadovoljavati, i druga.

Marketing; strategija; destinacija; konjički turizam

nije evidentirano

engleski

The importance of marketing in the development of equestrian tourism

nije evidentirano

Marketing; strategy; destination; equestrian tourism.

nije evidentirano

Podaci o prilogu

2013.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

2. Međunarodni kongres konjičkog turizma 2013.

Čatić, Mato

Zagreb: Hrvatski savez konjičkog turizma (HSKT)

Podaci o skupu

2. Međunarodni kongres konjičkog turizma 2013.

predavanje

26.10.2013-26.10.2013

Slatina, Hrvatska

Povezanost rada

Ekonomija, Etnologija i antropologija