Primjena teorije igara na kooperativno poslovno ponašanje (CROSBI ID 380943)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Trifunović, Tatjana
Rupčić, Nataša
Rupčić, Nataša
hrvatski
Primjena teorije igara na kooperativno poslovno ponašanje
Suradnja između poduzeća putem strateških saveza važan je temelj interorganizacijskih odnosa na tržištima. To je usklađeno zajedničko djelovanje dvaju ili više poduzeća ili njihovih pojedinih funkcija radi unapređenja međusobnih poslovnih odnosa te rješavanja istih ili sličnih zadataka i zajedničkih pitanja. Cilj kooperacije je unapređenje pozicije poduzeća na tržištu u bilo kojem segmentu. To može biti snižavanje troškova, povećanje prodaje, unapređenje proizvodno-tehnološkog procesa, nova postignuća u istraživanju i razvoju itd. Dakle, kooperacija može postati izvorom znatne konkurentske prednosti za poduzeće. Globalnu konkurentnost gotovo da i nije moguće ostvariti bez stvaranja barem jednog strateškog saveza i sudjelovanja u barem jednom. Strateški savez je povezivanje s konkurentom, dobavljačem ili kupcem u kojemu se, kombinacijom prednosti i snaga partnera, postiže bolja konkurentska pozicija na globalnom svjetskom tržištu.
Teorija igara; kooperacija; strateški savezi
nije evidentirano
engleski
Game theory application on cooperative business behavior
nije evidentirano
Game theory; cooperation; strategic alliances
nije evidentirano
Podaci o izdanju
60
31.10.2013.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Rijeka
Rijeka