Open knowledge, open education and education for openness (CROSBI ID 601709)
Neobjavljeno sudjelovanje sa skupa | neobjavljeni prilog sa skupa | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Žarnić, Berislav
engleski
Open knowledge, open education and education for openness
Izdvajamo minimalnu aksiomatsku teoriju vremenskog poretka da bismo je dodavanjem/isključivanjem dvaju svojstava razvili u četiri tipa, na koja razvrstavamo tri eksplicitne i jednu implicitnu teoriju vremena, pri čemu uočavamo jednu anomaliju u razvoju pojma vremena, koja podupire normativni stav da obrazovanje treba težiti spoznajnoj otvorenosti.
concept of time; conceptual changes; logic of education
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
Podaci o prilogu
nije evidentirano
nije evidentirano
Podaci o skupu
Kompetencije suvremenog odgojitelja i učitelja: izazov za promjene
ostalo
03.12.2012-04.12.2012
Split, Hrvatska