Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Open knowledge, open education and education for openness (CROSBI ID 601709)

Neobjavljeno sudjelovanje sa skupa | neobjavljeni prilog sa skupa | domaća recenzija

Žarnić, Berislav Open knowledge, open education and education for openness // Kompetencije suvremenog odgojitelja i učitelja: izazov za promjene Split, Hrvatska, 03.12.2012-04.12.2012

Podaci o odgovornosti

Žarnić, Berislav

engleski

Open knowledge, open education and education for openness

Izdvajamo minimalnu aksiomatsku teoriju vremenskog poretka da bismo je dodavanjem/isključivanjem dvaju svojstava razvili u četiri tipa, na koja razvrstavamo tri eksplicitne i jednu implicitnu teoriju vremena, pri čemu uočavamo jednu anomaliju u razvoju pojma vremena, koja podupire normativni stav da obrazovanje treba težiti spoznajnoj otvorenosti.

concept of time; conceptual changes; logic of education

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o prilogu

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o skupu

Kompetencije suvremenog odgojitelja i učitelja: izazov za promjene

ostalo

03.12.2012-04.12.2012

Split, Hrvatska

Povezanost rada

Filozofija

Poveznice