Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 650866

Etika znanstvenog istraživanja u izobrazbi studenata pedagogije


Irović, Stanislava
Etika znanstvenog istraživanja u izobrazbi studenata pedagogije // Pedagogija i kultura: teorijsko-metodološka određenja pedagogijske znanosti / Hrvatić, N., Klapan, A. (ur.).
Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2012. str. 161-170 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 650866 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Etika znanstvenog istraživanja u izobrazbi studenata pedagogije
(Ethics of Scientific Research in Pedagogy Students' Education)

Autori
Irović, Stanislava

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Pedagogija i kultura: teorijsko-metodološka određenja pedagogijske znanosti / Hrvatić, N., Klapan, A. - Zagreb : Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2012, 161-170

ISBN
978-953-99167-4-7

Skup
PEDAGOGIJA I KULTURA, Drugi kongres pedagoga Hrvatske

Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 24. – 26. 09. 2012

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
znanstvena čestitost; znanstvenoistraživačka etika; integritet znanstvenika; studenti pedagogije; plagiranje
(scientific honesty; ethics of scientific research; integrity of scientist; pedagogy students; plagiarism)

Sažetak
Etiku znanstvenog istraţivanja moguće je definirati prema dvije temeljne dimenzije – kao skup vrijednosti odnosno naĉela ali i kao ukupnost poţeljnih, moralnih ponašanja znanstvenika kojima se ostvaruje etiĉnost znanstveno istraţivaĉke prakse. U radu se podastiru podatci o tome kako studenti pedagogije percipiraju i procjenjuju naĉela i standarde znanstvene etike, prepoznaju li etiĉke dileme znanstvenika-istraţivaĉa i osobne i društvene okolnosti koje ih generiraju. Nadalje, kako prosuĊuju motive, posljedice i konzekvence znanstvene neetiĉnosti i na kojim vrijednostima temelje svoje prosudbe. Ti se podatci dovode u vezu s koncepcijom i strategijom procesa pouĉavanja studenata kompleksnim etiĉkim pitanjima znanstvenog istraţivanja. Formalna znanja o znanstvenoj etici kao disciplini nuţno je upotpuniti senzibiliziranjem studenata za etiĉka pitanja te gradnjom sposobnosti moralnog rezoniranja i djelovanja kao uporišta integriteta, autonomije i odgovornosti budućih pedagoga i znanstvenika.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Stanislava Irović (autor)

Citiraj ovu publikaciju

Irović, Stanislava
Etika znanstvenog istraživanja u izobrazbi studenata pedagogije // Pedagogija i kultura: teorijsko-metodološka određenja pedagogijske znanosti / Hrvatić, N., Klapan, A. (ur.).
Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2012. str. 161-170 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Irović, S. (2012) Etika znanstvenog istraživanja u izobrazbi studenata pedagogije. U: Hrvatić, N., Klapan, A. (ur.)Pedagogija i kultura: teorijsko-metodološka određenja pedagogijske znanosti.
@article{article, author = {Irovi\'{c}, S.}, year = {2012}, pages = {161-170}, keywords = {scientific honesty, ethics of scientific research, integrity of scientist, pedagogy students, plagiarism}, isbn = {978-953-99167-4-7}, title = {Ethics of Scientific Research in Pedagogy Students' Education}, keyword = {scientific honesty, ethics of scientific research, integrity of scientist, pedagogy students, plagiarism}, publisher = {Hrvatsko pedagogijsko dru\v{s}tvo}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }