Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Etika znanstvenog istraživanja u izobrazbi studenata pedagogije (CROSBI ID 601674)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Irović, Stanislava Etika znanstvenog istraživanja u izobrazbi studenata pedagogije // Pedagogija i kultura: teorijsko-metodološka određenja pedagogijske znanosti / Hrvatić, N., Klapan, A. (ur.). Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2012. str. 161-170

Podaci o odgovornosti

Irović, Stanislava

hrvatski

Etika znanstvenog istraživanja u izobrazbi studenata pedagogije

Etiku znanstvenog istraţivanja moguće je definirati prema dvije temeljne dimenzije – kao skup vrijednosti odnosno naĉela ali i kao ukupnost poţeljnih, moralnih ponašanja znanstvenika kojima se ostvaruje etiĉnost znanstveno istraţivaĉke prakse. U radu se podastiru podatci o tome kako studenti pedagogije percipiraju i procjenjuju naĉela i standarde znanstvene etike, prepoznaju li etiĉke dileme znanstvenika-istraţivaĉa i osobne i društvene okolnosti koje ih generiraju. Nadalje, kako prosuĊuju motive, posljedice i konzekvence znanstvene neetiĉnosti i na kojim vrijednostima temelje svoje prosudbe. Ti se podatci dovode u vezu s koncepcijom i strategijom procesa pouĉavanja studenata kompleksnim etiĉkim pitanjima znanstvenog istraţivanja. Formalna znanja o znanstvenoj etici kao disciplini nuţno je upotpuniti senzibiliziranjem studenata za etiĉka pitanja te gradnjom sposobnosti moralnog rezoniranja i djelovanja kao uporišta integriteta, autonomije i odgovornosti budućih pedagoga i znanstvenika.

znanstvena čestitost; znanstvenoistraživačka etika; integritet znanstvenika; studenti pedagogije; plagiranje

nije evidentirano

engleski

Ethics of Scientific Research in Pedagogy Students' Education

nije evidentirano

scientific honesty; ethics of scientific research; integrity of scientist; pedagogy students; plagiarism

nije evidentirano

Podaci o prilogu

161-170.

2012.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Pedagogija i kultura: teorijsko-metodološka određenja pedagogijske znanosti

Hrvatić, N., Klapan, A.

Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo

978-953-99167-4-7

Podaci o skupu

Pedagogija i kultura, Drugi kongres pedagoga Hrvatske

predavanje

24.09.2012-26.09.2012

Opatija, Hrvatska

Povezanost rada

nije evidentirano