Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Uloga dizajna u razvoju proizvoda (CROSBI ID 380899)

Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad

Novak, Sanja Uloga dizajna u razvoju proizvoda / Škare, Vatroslav (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2013

Podaci o odgovornosti

Novak, Sanja

Škare, Vatroslav

hrvatski

Uloga dizajna u razvoju proizvoda

Istraživanjem uloge dizajna kao važnog elemenata u području upravljanja proizvodom ukazuje se na njegovu važnost u procesu razvoja proizvoda te na načela kojih se potrebno pridržavati kako bi se razvio dobar dizajn proizvoda. Prikazano je što dobar dizajn proizvoda znači za kupce te na koji način doprinosi poduzeću i samom proizvodu, osobito s aspekta njegove funkcionalnosti i upotrebljivosti. Osnovni ciljevi rada su definiranje dizajna i analiziranje prednosti koje poduzeće može postići stvaranjem jedinstvenog dizajna proizvoda, proučavanje načela kojih se potrebno pridržavati prilikom dizajniranja proizvoda, opis redizajna i stylinga proizvoda, te primjene co-designa u razvoju proizvoda. Kroz analizu dizajna i redizajna ambalaže na primjeru Niveinih proizvoda željelo se ukazati na to kakav pristup bi poduzeća trebala imati prema dizajnu proizvoda važnost ulaganja u razvoj dizajna uz detaljno istraživanje tržišnih zahtjeva i potreba. Podaci za izradu rada prikupljeni su iz sekundarnih izvora koji obuhvaćaju znanstvene radove, intervjue s marketinškim stručnjacima, dizajnerima i direktorima marketinških odjela te provedena istraživanja i studije slučajeva. Potvrđeno je kako se prilikom redizajna ambalaže Niveinih proizvoda pridržavalo osnovnih načela dizajna proizvoda te su vidljiva poboljšanja nastala novim dizajnom. Osim što su smanjeni troškovi ambalaže, povećana je njezina kvaliteta, uspostavljena je dugotrajna, emocionalna povezanost kupaca s proizvodima i vraćena je izgubljena dosljednost dizajna. Redizajniranom ambalaža je stekla obilježja i status dobrog dizajna. Radom je potvrđeno da proizvod postaje bolje prihvaćen od strane kupaca ukoliko se u procesu razvoja u obzir uzimaju potrebe i zahtjevi potrošača ciljnog tržišta kojem je namijenjen.

proizvod; tržišna obilježja proizvoda; dizajn; miks dizajna proizvoda; industrijski dizajn; načela dizajna; redizajn; co-design

nije evidentirano

engleski

The role of design in product development

nije evidentirano

product; product characteristcs; design; design mix; industrial design; design principles; redesign; co-design

nije evidentirano

Podaci o izdanju

43

23.09.2013.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija