Audiovizualno tržište EU (CROSBI ID 380872)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Maja Štefović
Kandžija, Vinko
Cvečić, Igor
hrvatski
Audiovizualno tržište EU
Promicanje konkurentnog i raznolikog tržišta audiovizualnh djela je jedan od prioriteta politike Europske unije. Kao ključni element europske kreativne industrije, sektor je oblikovan s nekoliko strategija kao što su Digitalna agenda, koja je utvrđena u skladu s programom Europa 2010 te Media programi potpore europske audiovizualne industrije. Rad obrađuje najvažnija obilježja audiovizualne politike Europske unije, provedbu audiovizualne politike te strukturu audiovizualnog tržišta u Europskoj uniji kao i budućnost audiovizualne politike i tržišta u Uniji. Radom se nastoji dokazati kako je audiovizualna politika i tržište od iznimne važnosti za rast i razvoj Unije s obzirom na zapošljavanje, održivi razvoj, gospodarski rast i razvoj, ekonomsku, socijalnu i kulturnu dimenziju.
Audiovizualno tržište i politika; Europska unija; mediji; inovacije
nije evidentirano
engleski
The Audiovisual Market in the European Union
nije evidentirano
The audiovisual policy and market; European Union; media; innovation
nije evidentirano
Podaci o izdanju
72
23.09.2013.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Rijeka
Rijeka