Pozitivno usmjereni odgoj u visokoškolskoj nastavi (CROSBI ID 601484)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa
Podaci o odgovornosti
Simel, Sanja
hrvatski
Pozitivno usmjereni odgoj u visokoškolskoj nastavi
U radu se raspravlja o pozitivno usmjerenom odgoju u kojemu umjesto fokusiranja na ono što smatramo negativnim kod sebe i drugih ljudi stvaramo ozračje povjerenja u pozitivne mogućnosti odgojenika. Kako bi u školama bilo moguće afirmirati takav pristup odgoju, važno je da on bude prisutan i u visokoškolskom obrazovanju budućih nastavnika, učitelja i pedagoga. U osmišljavanju i ostvarivanju programa pozitivno usmjerenog odgoja na visokoškolskoj razini potrebno je voditi računa o filozofskim polazištima, značajkama, izazovima i ograničenjima s kojima se takav odgoj može susretati. Rasprava je potkrijepljena osobnim primjerima nastave iz kolegija Metodika odgoja, koji je dio kurikuluma obrazovanja pedagoga. Svrha je rada poticaj na daljnje i detaljnije istraživanje pozitivno usmjerenog odgoja u kontekstu visokoškolske nastave, što može pridonijeti njegovoj afirmaciji u pedagogijskoj teoriji i praksi.
pozitivno usmjereni odgoj; visokoškolska nastava
nije evidentirano
engleski
Positive-oriented education at the University
nije evidentirano
positively oriented education; higher education
nije evidentirano
Podaci o prilogu
120-120.
2013.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Perspektive filozofije
Zagorac, Ivana ; Martinović, Ivica
Zagreb: Hrvatsko filozofsko društvo
1848-2228
Podaci o skupu
22. Dani Frane Petrića
predavanje
22.09.2013-25.09.2013
Cres, Hrvatska