Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Ponašanje potrošača voća i povrća na gradskim tržnicama u Hrvatskoj (CROSBI ID 479819)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija

Kovačić, Damir ; Kolega, Ante ; Radman, Marija Ponašanje potrošača voća i povrća na gradskim tržnicama u Hrvatskoj // Zbornik plenarnih izlaganja i sažetaka / Brkić, Srećko (ur.). Zagreb: Hrvatsko agroekonomsko društvo (HAED), 2000. str. 170-171-x

Podaci o odgovornosti

Kovačić, Damir ; Kolega, Ante ; Radman, Marija

hrvatski

Ponašanje potrošača voća i povrća na gradskim tržnicama u Hrvatskoj

Bolje poznavanje potrošača pretpostavka je izrade učinkovitog prodajnog koncepta. Naše istraživanje ograničeno je na istraživanje preferencija, zahtjeva, navika i stavova potrošača odnosno kupaca voća i povrća na gradskim tržnicama u Hrvatskoj. Cilj ovog istraživanja je identifikacija i opis različitih tržnih segmenata, na temelju relevantih obilježja kupovnog (potrošačkog) ponašanja potrošača, odnosno njihovih psihografskih, geografskih i sociodemografskih obilježja, kako bi se dobila podloga za ciljno usmjereni marketing. U istraživanju se koristila metoda pismenog ispitivanja, sa strukturiranim anketnim upitnikom. Ispitivanje je provedeno u lipnju 2000. godine na slučajno odabranom uzorku od 1000 osoba, kupaca na gradskim tržnicma u Zagrebu, Rijeci, Splitu i Osijeku. Ukupno je vraćeno 568 ispunjenih anketa. U daljnju analizu uključeno je 475 anketa, a ostale su odbačene zbog nepotpunih odgovora. U ovom izvještaju daju se samo najvažniji rezultati jednovarijantne analize anketnih pokazatelja, odnosno relevantne odrednice ponašanja kupaca voća i povrća. U nastavku istraživanja, pomoću faktorske i cluster analize će se segmentirati domaće tržište voća i povrća. Dobiveni rezultati poslužit će za izradu marketing programa za proizvođače voća i povrća na obiteljskim gospodarstvima u Hrvatskoj.

gradske tržnice; voće i povrće; ponašanje potrošača; segmentacija

nije evidentirano

engleski

Behaviour of fruit and vegetable buyers on the city markets in Croatia

nije evidentirano

city markets; fruit and vegetable; consumer behaviour; segmentation

nije evidentirano

Podaci o prilogu

170-171-x.

2000.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Zbornik plenarnih izlaganja i sažetaka

Brkić, Srećko

Zagreb: Hrvatsko agroekonomsko društvo (HAED)

Podaci o skupu

Izazovi hrvatskoj poljoprivredi na pragu 21. stoljeća

predavanje

08.11.2000-11.11.2000

Poreč, Hrvatska

Povezanost rada

Poljoprivreda (agronomija)