Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Uloga prethodnog iskustva, motivacije i strategija učenja u uspjehu iz engleskog jezika struke (CROSBI ID 196703)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Tabak (Jakovac), Mihaela ; Kamenov, Željka Uloga prethodnog iskustva, motivacije i strategija učenja u uspjehu iz engleskog jezika struke // Strani jezici : časopis za primijenjenu lingvistiku, 41 (2012), 7-32

Podaci o odgovornosti

Tabak (Jakovac), Mihaela ; Kamenov, Željka

hrvatski

Uloga prethodnog iskustva, motivacije i strategija učenja u uspjehu iz engleskog jezika struke

Cilj je ovog istraživanja bio ispitati odnos motivacije, strategija učenja i određenih demografskih varijabli s uspjehom u kontekstu ovladavanja stranog jezika struke. Pritom smo htjeli utvrditi koriste li motiviraniji ispitanici i veći broj strategija učenja, na koji se način uspješni i manje uspješni ispitanici razlikuju s obzirom na motivaciju i uporabu strategija učenja te u kojoj mjeri te varijable predviđaju uspjeh u ovladavanju engleskim jezikom struke. U istraživanju je sudjelovalo 238 studenata prve godine Fakulteta prometnih znanosti. Ispitanici su ispunjavali demografski upitnik, Upitnik o motivaciji (Mihaljević Djigunović, 1998) i upitnik o strategijama učenja SILL (Oxford, 1990). Rezultati istraživanja ukazuju na značajnu povezanost motivacije i strategija učenja te na veću motiviranost i uporabu strategija učenja kod uspješnijih ispitanika. Prethodno su se iskustvo učenja jezika i motivacija pokazali relevantnim prediktorima uspjeha. Dobiveni rezultati mogu biti vrlo korisni za planiranje nastave i poticanje učeničke motivacije, a s ciljem uspješnijeg ovladavanja stranim jezikom.

engleski jezik; motivacija; strani jezik struke; strategije učenja; uspjeh

nije evidentirano

engleski

Prior learning experience, motivation and learning strategies as success factors in ESP learning

nije evidentirano

english as a foreign language; motivation; English for specific purposes; learning strategies; success

nije evidentirano

Podaci o izdanju

41

2012.

7-32

objavljeno

0351-0840

Povezanost rada

Psihologija