Strategije interaktivnoga učenja u izobrazbi studenta - budućih odgojitelja, učitelja (CROSBI ID 479793)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Babić, Nada ; Irović, Stanislava
hrvatski
Strategije interaktivnoga učenja u izobrazbi studenta - budućih odgojitelja, učitelja
Promjene u postojećoj predavačkoj paradigmi poučavanja ostaju na razini "kozmetičkih" zahvata, ukoliko nema stvarnih promajena na razini stavova, vjerovanja i ponašanja tj. implicitne pedagogije poučavatelja. Sličnost osobnog učiteljeva iskustva i njegove poučavateljske prakse uvjetuje kontuinuitet na razini vrjednosne orjentacije i stvarnog ponašanja. U radu podastiremo neke od temeljnih spoznaja i osobnih iskustava primjene interaktivnog prisutpa izobrazbi predškolskih učitelja. Obilježja su mu holističnost, novi načini promišljanja ciljeva obuke, uloga učenika/studenta i učitelja, te tehnika i strategija poučavanja unutar okruženja učenja. Okruženje učenja studentima pruža mogućnost za prakticiranje i refleksiju osobnih znanja, iskustava, vrijednosti i stilova učenja uz pomoć responsivnog poučavatelja. Centralno mjesto u interaktivnom pristupu zauzima vrsnoća i konzistentnost učenja/poučavanja usmjerena na razinu preparacije studenata i razinu njihove učiteljske prakse. Povratne informacije o "profitu" interaktivnog pristupa sa stajališta studenta ukazuju da ovaj pristup odgovara socijalnoj naravi učenja i stvarnom funkcioniranju ljudskih potreba.
interaktivno učenje; obrazovanje predškolskih učitelja; interaktivne strategije
nije evidentirano
engleski
Strategies of Interactive learning in the Pre-school Teachers Training
nije evidentirano
interactive learning; pre-school teachers training; interactive strategies
nije evidentirano
Podaci o prilogu
270-275-x.
1999.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Mednarodni znanstveni posvet Didaktični in metodični vidiki nadaljnega razvoja izobraževanja
Kramar, Martin ; Duh, Matjaž
Maribor: Pedagoška fakulteta Univerze v Mariboru
Podaci o skupu
Mednarodni znanstveni posvet Didaktični in metodični vidiki nadaljnega razvoja izobraževanja
predavanje
25.11.1999-26.11.1999
Maribor, Slovenija