Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Strategije interaktivnoga učenja u izobrazbi studenta - budućih odgojitelja, učitelja (CROSBI ID 479793)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Babić, Nada ; Irović, Stanislava Strategije interaktivnoga učenja u izobrazbi studenta - budućih odgojitelja, učitelja // Mednarodni znanstveni posvet Didaktični in metodični vidiki nadaljnega razvoja izobraževanja / Kramar, Martin ; Duh, Matjaž (ur.). Maribor: Pedagoška fakulteta Univerze v Mariboru, 1999. str. 270-275-x

Podaci o odgovornosti

Babić, Nada ; Irović, Stanislava

hrvatski

Strategije interaktivnoga učenja u izobrazbi studenta - budućih odgojitelja, učitelja

Promjene u postojećoj predavačkoj paradigmi poučavanja ostaju na razini "kozmetičkih" zahvata, ukoliko nema stvarnih promajena na razini stavova, vjerovanja i ponašanja tj. implicitne pedagogije poučavatelja. Sličnost osobnog učiteljeva iskustva i njegove poučavateljske prakse uvjetuje kontuinuitet na razini vrjednosne orjentacije i stvarnog ponašanja. U radu podastiremo neke od temeljnih spoznaja i osobnih iskustava primjene interaktivnog prisutpa izobrazbi predškolskih učitelja. Obilježja su mu holističnost, novi načini promišljanja ciljeva obuke, uloga učenika/studenta i učitelja, te tehnika i strategija poučavanja unutar okruženja učenja. Okruženje učenja studentima pruža mogućnost za prakticiranje i refleksiju osobnih znanja, iskustava, vrijednosti i stilova učenja uz pomoć responsivnog poučavatelja. Centralno mjesto u interaktivnom pristupu zauzima vrsnoća i konzistentnost učenja/poučavanja usmjerena na razinu preparacije studenata i razinu njihove učiteljske prakse. Povratne informacije o "profitu" interaktivnog pristupa sa stajališta studenta ukazuju da ovaj pristup odgovara socijalnoj naravi učenja i stvarnom funkcioniranju ljudskih potreba.

interaktivno učenje; obrazovanje predškolskih učitelja; interaktivne strategije

nije evidentirano

engleski

Strategies of Interactive learning in the Pre-school Teachers Training

nije evidentirano

interactive learning; pre-school teachers training; interactive strategies

nije evidentirano

Podaci o prilogu

270-275-x.

1999.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Mednarodni znanstveni posvet Didaktični in metodični vidiki nadaljnega razvoja izobraževanja

Kramar, Martin ; Duh, Matjaž

Maribor: Pedagoška fakulteta Univerze v Mariboru

Podaci o skupu

Mednarodni znanstveni posvet Didaktični in metodični vidiki nadaljnega razvoja izobraževanja

predavanje

25.11.1999-26.11.1999

Maribor, Slovenija

Povezanost rada

Pedagogija