Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

UTJECAJ IZGRADNJE VJETROELEKTRANE KONAVOSKA BRDA NA SIGURNOST SLIJETANJA I UZLIJETANJA NA ZRAČNOJ LUCI DUBROVNIK (CROSBI ID 772831)

Druge vrste radova | elaborat/studija

Pavlin, Stanislav ; Bračić, Matija UTJECAJ IZGRADNJE VJETROELEKTRANE KONAVOSKA BRDA NA SIGURNOST SLIJETANJA I UZLIJETANJA NA ZRAČNOJ LUCI DUBROVNIK // Preliminarno izviješće. 2011.

Podaci o odgovornosti

Pavlin, Stanislav ; Bračić, Matija

hrvatski

UTJECAJ IZGRADNJE VJETROELEKTRANE KONAVOSKA BRDA NA SIGURNOST SLIJETANJA I UZLIJETANJA NA ZRAČNOJ LUCI DUBROVNIK

Na lokaciji Konavoska brda planira se izgradnja vjetroelektrane koja se sastoji od 44 vjetroagregata. Najbliži vjetroagregati je na udaljenosti od 2, 4 km od produljene središnjice uzletno-sletne staze (USS) Zračne luke Dubrovnik (ZLD), a najudaljenija je na udaljenosti oko 7, 6 km. Po fizičkim značajkama USS je planirana za operacije najvećih aviona referentnog koda 4E (Boeing 747). Zračna luka je opremljena sustavom za precizni prilaz i slijetanje kategorije I koji omogućava slijetanje u uvjetima vidljivosti od najmanje 550 m uz utvrđivanje vidljivosti uzduž USS ili najmanje 800 m horizontalne vidljivosti i najmanje 60 m visine odluke. Da bi se operacije slijetanja i uzlijetanja mogle odvijati sigurno, zračna luka mora zadovoljiti uvjet da propisane površine ograničenja prepreka ne probijaju nikakve prirodne ili umjetne prepreke. Površine ograničenja prepreka značajno izlaze izvan granice ili ograde aerodroma i za zračnu luku referentnog koda 4E i sustav instrumentalnog slijetanja kategorije I se rasprostiru na površini oko 200 km².

Vjetroelektrana; uzletno-sletna staza; sigurnost

nije evidentirano

engleski

THE IMPACT OF CONSTRUCTION WIND FARM"KONAVOSKA BRDA" ON SAFETY LANDING AND TAKE OFF AT DUBROVNIK AIRPORT

nije evidentirano

Wind farm; runway; safety

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Preliminarno izviješće

2011.

nije evidentirano

objavljeno

Povezanost rada

Tehnologija prometa i transport