Koncept poduzetničkog obrazovanja - primjer Međunarodnog centra za poduzetničke studije Sveučilišta J.J. Strossmayera u Osijeku (CROSBI ID 196233)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Oberman Peterka, Sunčica ; Alpeza, Mirela
hrvatski
Koncept poduzetničkog obrazovanja - primjer Međunarodnog centra za poduzetničke studije Sveučilišta J.J. Strossmayera u Osijeku
Poduzetničko obrazovanje je područje rastućega interesa na sveučilištima, poslovnim i javnim školama širom svijeta. Najvažnija uloga poduzetničkoga obrazovanja je razvijanje poduzetničkih vještina, ponašanja i osobina, koji će pojedincima osigurati snalaženje u uvjetima velike nesigurnosti i kompleksnosti uvjetovane pritiscima globalizacije na društvo, organizaciju i pojedinca. Unatoč tome, među teoretičarima ovog područja još uvijek ne postoji konsenzus oko koncepta poduzetničkoga obrazovanja, što dovodi do različitih shvaćanja o tome što bi trebao biti cilj poduzetničkoga obrazovanja, kako se organizira, kojim metodama i pedagogijom se služi te tko je kompetentan i tko treba sudjelovati u izvođenju programa. Pojava sve većeg broja poduzetničkih programa generirala je čitav niz važnih pitanja čiji odgovori omogućuju definiranje okosnice sadržaja, izvedbe i organizacijskog pozicioniranja poduzetničkoga obrazovanja. U ovom radu analizirani su razvoj i pozicioniranost poduzetničkih programa na Sveučilištu J. J. Strossmayera u Osijeku koji se razvijaju u okviru Međunarodnog centra za poduzetničke studije (ICES – International Centre for Entrepreneurial Studies).
poduzetničko obrazovanje; poduzetništvo; sveučilište
nije evidentirano
engleski
The Concept of Entrepreneurship Education - The Case of International Centre for Entrepreneurial Studies at the University of J.J. Strossmayer in Osijek
nije evidentirano
entrepreneurship education; entrepreneurship; university
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Povezanost rada
Ekonomija