Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Stav nastavnika osnovnih škola prema inkluziji djece s teškoćama u učenju (CROSBI ID 380421)

Ocjenski rad | diplomski rad

Kapetanović, Danko Stav nastavnika osnovnih škola prema inkluziji djece s teškoćama u učenju / Brajša-Žganec, Andreja (mentor); Zagreb, Hrvatska, Hrvatski studiji, . 2013

Podaci o odgovornosti

Kapetanović, Danko

Brajša-Žganec, Andreja

hrvatski

Stav nastavnika osnovnih škola prema inkluziji djece s teškoćama u učenju

Cilj rada je ispitati stav nastavnika osnovnih škola prema inkluziji djece s teškoćama u učenju. U istraživanju je sudjelovalo 74 nastavnika osnovnih škola na području grada Zagreba, 5, 6% nastavnika je muškog dok je 94, 4% ženskog spola. Sudionici su stari između 26 i 64 godine. Prema podacima dobivenim na Skali stavova nastavnika prema integraciji djece s teškoćama (TIAQ) (Sideridis i Chandler, 1997) možemo zaključiti da nastavnici osnovnih škola imaju pretežno pozitivan stav prema inkluziji djece s teškoćama u učenju bez obzira na spol, dob, radno iskustvo te oblik nastave. Nastavnici redovnih osnovnih škola imaju više pozitivne stavove prema inkluziji učenika sa blažim stupnjem teškoća u razvoju od onih s ozbiljnijim potrebama. Najviše pozitivan stav odražava se prema inkluziji učenika sa tjelesnim teškoćama, a najviše negativan prema mentalno retardiranim učenicima. Većina nastavnika osnovnih škola smatra da nema dostupnu podršku za provođenje inkluzije. Većina nastavnika je spremno pohađati dodatne radionice u svrhu stjecanja novih znanja o edukaciji djece s teškoćama.

inkluzija; integracija; stavovi nastavnika; djeca s posebnim potrebama; teškoće u učenju

nije evidentirano

engleski

Primary school teachers attitudes towards inclusion of children with learning disabilities

nije evidentirano

inclusion; integration; teacher's attirudes; children with special needs; learning disabilities

nije evidentirano

Podaci o izdanju

47

10.07.2013.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Hrvatski studiji

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Psihologija