Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Povezanost strategija učenja i motivacije s uspjehom u stranome jeziku (CROSBI ID 380418)

Ocjenski rad | diplomski rad

Spasojević, Ana Povezanost strategija učenja i motivacije s uspjehom u stranome jeziku / Brajša-Žganec, Andreja (mentor); Zagreb, Hrvatska, Hrvatski studiji, . 2013

Podaci o odgovornosti

Spasojević, Ana

Brajša-Žganec, Andreja

hrvatski

Povezanost strategija učenja i motivacije s uspjehom u stranome jeziku

Cilj istraživanja bio je ispitati povezanost korištenja strategija učenja i motivacije s uspjehom u stranome jeziku. Pri tome je ispitana povezanost korištenja strategija učenja i uspjeha u stranome jeziku, povezanost motivacije s uspjehom u stranome jeziku te ukupan doprinos motivacije i korištenja strategija učenja u objašnjenju uspjeha u učenju jezika. Ispitanici su bili učenici jedne opće gimnazije u Zagrebu i svima je prvi strani jezik engleski. U istraživanju je sudjelovalo ukupno 240 ispitanika, koji su se razlikovali s obzirom na spol, dob, razred, godine učenja engleskog jezika, završnu ocjenu iz engleskog jezika, važnost učenja engleskog jezika i užitak u učenju engleskog jezika. Svi sudionici ispunili su papir-olovka upitnik na početku nastave, u prisutnosti ispitivača. U ovome istraživanju korišten je Strategy Inventory for Language Learning – SILL, Motivated Strategies for Learning Questionnaire- MSLQ i Upitnik općih podataka o ispitaniku i stranim jezicima koje uči. Nakon provedene statističke obrade podataka pokazalo se kako je s uspjehom u engleskom jeziku povezano korištenje afektivnih i kognitivnih strategija. Od mjera motivacije s uspjehom u engleskom jeziku povezana su intrinzična motivacija i procjena samoefikasnosti za učenje i izvedbu. Motivacija i korištenje strategija učenja zajedno objašnjavaju ukupno 19, 8% uspjeha u engleskom jeziku. Pokazalo se i kako su motivacija ispitanika i korištenje strategija učenja povezani sa nekim sociodemografskim karakteristikama učenika i sa nekim varijablama vezanim uz učenje stranih jezika.

uspjeh u učenju stranoga jezika; SILL; MSLQ; učenici; strategije učenja; motivacija; sociodemografske karakteristike

nije evidentirano

engleski

Language learning success: correlation with motivation and language learning strategies

nije evidentirano

success in foreign language learning; SILL; MSLQ; students; language learning strategies; motivation; socio-demographic characteristics

nije evidentirano

Podaci o izdanju

39

03.10.2013.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Hrvatski studiji

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Psihologija