Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Konstrukcija upitnika stavova odgojiteljica prema inkluziji djece s teškoćama u razvoju u dječje vrtiće (CROSBI ID 196219)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Sindik, Joško Konstrukcija upitnika stavova odgojiteljica prema inkluziji djece s teškoćama u razvoju u dječje vrtiće // Specijalna edukacija i rehabilitacija, 12 (2013), 3; 309-334. doi: 10.5937/specedreh12-4204

Podaci o odgovornosti

Sindik, Joško

hrvatski

Konstrukcija upitnika stavova odgojiteljica prema inkluziji djece s teškoćama u razvoju u dječje vrtiće

Glavni cilj istraživanja bio je konstruirati mjerni instrument o stavovima prema inkluziji za potrebe vrednovanja edukacije o inkluziji. Ispitan je uzorak odgojiteljica iz dječjih vrtića u Osijeku i Zagrebu, primjenom upitnika Stavovi stručnjaka prema inkluziji djece s teškoćama u razvoju. Utvrdili smo postojanje sedam latentnih dimenzija stavova prema inkluziji. Dimenzije stavova prema inkluziji, izvedene kao jednostavne linearne kombinacije čestica koje definiraju pojedini faktor, pokazuju nisku i granično zadovoljavajuću pouzdanost, koja varira od vrlo niske (organizacijska prilagodba, kriteriji praćenja inkluzije) do osrednje visoke. Od svih povezanosti između dimenzija stavova prema inkluziji, više od trećine ih je većinom nisko, ali statistički značajno i pozitivno povezanih. Na temelju utvrđenih metrijskih karakteristika, mjerni instrument može se smatrati dovoljno dobrim inicijalnim polazištem za konstrukciju finalne verzije instrumenta namijenjenog vrednovanju edukacije o inkluziji za odgojiteljice predškolske djece.

djeca s teškoćama u razvoju; faktori stavova; inkluzija; mjerni instrument; odgoj i obrazovanje

nije evidentirano

engleski

Construction of questionnaire for kindergarten teachers about the attitudes towards inclusion of children with disabilities

nije evidentirano

metric characteristics; inclusion; preschool; attitudes; factors of the attitudes

nije evidentirano

Podaci o izdanju

12 (3)

2013.

309-334

objavljeno

1452-7367

2406-1328

10.5937/specedreh12-4204

Povezanost rada

Pedagogija

Poveznice