Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Proširenje luksuznih marki (CROSBI ID 380357)

Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad

Dobra, Andreja Proširenje luksuznih marki / Krupka, Zoran (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2013

Podaci o odgovornosti

Dobra, Andreja

Krupka, Zoran

hrvatski

Proširenje luksuznih marki

Svako poduzeće se u jednom trenutku svog poslovanja mora suočiti s problemom daljnjeg razvoja i pitanjem unapređenja poslovanja. Pritom menadžment odlučuje koju strategiju odabrati, a da ne ugrozi svoju postojeću poziciju. Jedna od mogućih strategija rasta za poduzeće je proširenje marke, što je i fokus ovog rada. Nadalje, u radu se obrađuje područje luksuznih marki. Luksuzne marke se prema svojim karakteristikama razlikuju od ostalih marki, a različit je i način upravljanja njihovim marketinškim miksom. Cilj rada je utvrditi koje su razlike, kao i problemi s kojima se poduzeća susreću prilikom odabira strategije proširenja luksuznih marki te konačno koje posljedice nosi odabir takve strategije. Zaključno se prema saznanjima iz stručne literature provodi analiza poslovnog slučaja proširenja luksuzne marke Bvlgari.

proširenje marke; luksuzne marke; Bvlgari

nije evidentirano

engleski

Luxury brand extension

nije evidentirano

brand extension; luxury brands; Bvlgari

nije evidentirano

Podaci o izdanju

44

11.09.2013.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija