Proširenje luksuznih marki (CROSBI ID 380357)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Dobra, Andreja
Krupka, Zoran
hrvatski
Proširenje luksuznih marki
Svako poduzeće se u jednom trenutku svog poslovanja mora suočiti s problemom daljnjeg razvoja i pitanjem unapređenja poslovanja. Pritom menadžment odlučuje koju strategiju odabrati, a da ne ugrozi svoju postojeću poziciju. Jedna od mogućih strategija rasta za poduzeće je proširenje marke, što je i fokus ovog rada. Nadalje, u radu se obrađuje područje luksuznih marki. Luksuzne marke se prema svojim karakteristikama razlikuju od ostalih marki, a različit je i način upravljanja njihovim marketinškim miksom. Cilj rada je utvrditi koje su razlike, kao i problemi s kojima se poduzeća susreću prilikom odabira strategije proširenja luksuznih marki te konačno koje posljedice nosi odabir takve strategije. Zaključno se prema saznanjima iz stručne literature provodi analiza poslovnog slučaja proširenja luksuzne marke Bvlgari.
proširenje marke; luksuzne marke; Bvlgari
nije evidentirano
engleski
Luxury brand extension
nije evidentirano
brand extension; luxury brands; Bvlgari
nije evidentirano
Podaci o izdanju
44
11.09.2013.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Zagreb
Zagreb