Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Uloga upravljanja markom u globalizaciji kineskih marki (CROSBI ID 380326)

Ocjenski rad | diplomski rad

Vaci, Vjekoslav Uloga upravljanja markom u globalizaciji kineskih marki / Krupka, Zoran (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2013

Podaci o odgovornosti

Vaci, Vjekoslav

Krupka, Zoran

hrvatski

Uloga upravljanja markom u globalizaciji kineskih marki

Predmet ovog rada je objasniti ulogu koju upravljanje markom ima u globalizaciji određene marke, uzimajući pri tome u obzir zemlju porijekla marke i čimbenike koji utječu na uspjeh marke na globalnom tržištu. Izlazak na globalno tržište predstavlja posebno velik izazov za marke koje dolaze iz zemalja u razvoju, te je iz tog razloga u ovom radu analiziran primjer slučaja globalne strategije upravljanja markom Lenovo. Prije provođenja same analize postavljene su određene pretpostavke vezane za rezultate analize: kvalitetno upravljanje markom značajno će olakšati preobrazbu marke Lenovo iz lokalne u globalnu marku ; kako bi bila konkurentna na globalnom tržištu, marka Lenovo mora prenijeti svoje najbolje karakteristike, odnosno prednosti u poslovanju, s lokalnog na globalno tržište ; ako želi uspjeti u poslovanju na globalnom tržištu, Lenovo mora savladati izazove upravljanja markom koji predstavljaju najveći problem većini kineskih poduzeća ; da bi uspjelo u poslovanju na globalnom tržištu, Lenovo će morati zadovoljiti većinu čimbenika koji uvjetuju uspjeh kineskih marki na globalnom tržištu ; i utjecaj Kine kao zemlje porijekla marke Lenovo imati će negativan utjecaj na percepciju Lenova na globalnom tržištu. Provedena analiza uglavnom je potvrdila postavljene pretpostavke, a na temelju dobivenih nalaza i provedene diskusije, doneseni su i određeni prijedlozi za unapređenje poslovanja marke Lenovo na globalnom tržištu.

upravljanje markom; izlazak na strana tržišta; kineske marke; Lenovo

nije evidentirano

engleski

Role of brand management in the globalization of Chinese brands

nije evidentirano

brand management; foreign market entry; Chinese brands; Lenovo

nije evidentirano

Podaci o izdanju

62

17.09.2013.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija