Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Marketing usluga glazbenog obrazovanja (CROSBI ID 380312)

Ocjenski rad | diplomski rad

Kopilaš, Ana Marketing usluga glazbenog obrazovanja / Ozretić Došen, Đurđana (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2013

Podaci o odgovornosti

Kopilaš, Ana

Ozretić Došen, Đurđana

hrvatski

Marketing usluga glazbenog obrazovanja

Marketing usluga glazbenog obrazovanja je specifičan segment obrazovanja koji spaja i formalnu i umjetničku stranu obrazovanja. S jedne strane omogućuje veliku slobodu izražavanja, a s druge traži veliku prednost i usredotočenost te naporan rad. Prepoznavanje talenata, njihovo oblikovanje i usavršavanje za buduće glazbene poduhvate bi trebala biti zadaća svake glazbene obrazovne institucije. Osluškivanje inozemnih i domaćih predvodnika stvara plodno tlo za kreiranje vlastitih inovacija i usavršavanje postojećih primjena znanja i vještina, uz kontinuiranu interakciju s ostalom okolinom. Svaki segment procesa glazbenog obrazovanja ima svoju posebnost koju treba maksimalno adekvatno iskoristiti uz pružanje najviše razine kvalitete usluge za dobrobit korisnika usluga i njihove okoline. Obraćanje pažnje na uzročno-posljedični odnos može značajno utjecati na smjer u kojem će se ova grana razvijati. Evaluacija profesora i kontinuirana komunikacija s polaznicima utječe na konzistentnost pružanja kvalitete te kreiranje imidža kvalitetne obrazovne institucije. Važnost se pridaje stručnoj naobrazbi pružatelja usluge, zadovoljstvu korisnika te efikasnosti poslovanja. Kontinuirana interakcija s okolinom te adekvatno implementiranje relevantnih promjena u području znanja i tehnologija je neophodno za svaku uspješnu glazbenu instituciju. Uspješnost se može postići primjenom marketinškog plana. Prema rezultatima provedenog primarnog istraživanja u Glazbenoj udruzi „Ge Ključ“ tijekom srpnja 2013. godine, na prigodnom uzorku od 32 ispitanika (9 profesora te 23 polaznika), došlo se do spoznaje da postoji veliki prostor za intenzivniju primjenu marketinga u glazbenom obrazovanju te za razvoj kvalitete i pozitivnu percepciju glazbenog obrazovanja u javnosti. Ostvarenjem takvog napretka će se popularizirati glazbeno obrazovanje u Republici Hrvatskoj, što može posljedično utjecati na razinu vrednovanja glazbenog obrazovanja u budućnosti.

glazbeno obrazovanje; inovacije; napredak; umjetnost; privatizacija

nije evidentirano

engleski

Marketing of music education

nije evidentirano

music education; inovation; development; art; privatization

nije evidentirano

Podaci o izdanju

40

18.09.2013.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija