Strategije diferencijacije – analiza slučaja na primjeru poduzeća Lush d.o.o. (CROSBI ID 380277)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Jelinčić, Deni
Ozretić Došen, Đurđana
hrvatski
Strategije diferencijacije – analiza slučaja na primjeru poduzeća Lush d.o.o.
Prvi dio završnog rada posvećen je analizi strategija diferencijacije, kao jedne od Porterovih generičkih strategija stvaranja konkurentske prednosti na tržištu. Opisane su diferencijacija proizvoda, usluga, imidža, te cijena. Analizirani su teorijski doprinosi u području poslovnog promišljanja i stvaranja strategija. Drugi dio rada, kroz analizu poslovnog slučaja, prikazuje primjenu diferencijacije u poduzeću Lush. Nakon uvodnih informacija o poslovnoj filozofiji ovog engleskog poduzeća, u radu se predstavljaju Lushovi pristupi i metode diferencijacije proizvoda, usluga, imidža te cijena. Prikazani su rezultati provedenog istraživanja posvećenog ispitivanju percepcije Lush prodavaonica u Republici Hrvatskoj. Istraživanje je provedeno kako bi se saznalo postiže li poduzeće Lush usporedive rezultate u provođenju diferencijacije u Hrvatskoj s onim u drugim zemljama te koliko to hrvatski potrošači primjećuju i cijene.
strategija diferencijacije; upravljanje proizvodom; lush kozmetika
nije evidentirano
engleski
Differentiation strategies - case study analysis Lush Croatia
nije evidentirano
differentiation strategy; product management; lush cosmetics
nije evidentirano
Podaci o izdanju
43
10.10.2011.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Zagreb
Zagreb