Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Strategije diferencijacije – analiza slučaja na primjeru poduzeća Lush d.o.o. (CROSBI ID 380277)

Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad

Jelinčić, Deni Strategije diferencijacije – analiza slučaja na primjeru poduzeća Lush d.o.o. / Ozretić Došen, Đurđana (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2011

Podaci o odgovornosti

Jelinčić, Deni

Ozretić Došen, Đurđana

hrvatski

Strategije diferencijacije – analiza slučaja na primjeru poduzeća Lush d.o.o.

Prvi dio završnog rada posvećen je analizi strategija diferencijacije, kao jedne od Porterovih generičkih strategija stvaranja konkurentske prednosti na tržištu. Opisane su diferencijacija proizvoda, usluga, imidža, te cijena. Analizirani su teorijski doprinosi u području poslovnog promišljanja i stvaranja strategija. Drugi dio rada, kroz analizu poslovnog slučaja, prikazuje primjenu diferencijacije u poduzeću Lush. Nakon uvodnih informacija o poslovnoj filozofiji ovog engleskog poduzeća, u radu se predstavljaju Lushovi pristupi i metode diferencijacije proizvoda, usluga, imidža te cijena. Prikazani su rezultati provedenog istraživanja posvećenog ispitivanju percepcije Lush prodavaonica u Republici Hrvatskoj. Istraživanje je provedeno kako bi se saznalo postiže li poduzeće Lush usporedive rezultate u provođenju diferencijacije u Hrvatskoj s onim u drugim zemljama te koliko to hrvatski potrošači primjećuju i cijene.

strategija diferencijacije; upravljanje proizvodom; lush kozmetika

nije evidentirano

engleski

Differentiation strategies - case study analysis Lush Croatia

nije evidentirano

differentiation strategy; product management; lush cosmetics

nije evidentirano

Podaci o izdanju

43

10.10.2011.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija