Odrednice marketinga usluga privatnog sektora dnevne skrbi o djeci na području Grada Zagreba (CROSBI ID 380276)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Jelinčić, Deni
Ozretić Došen, Đurđana
hrvatski
Odrednice marketinga usluga privatnog sektora dnevne skrbi o djeci na području Grada Zagreba
U radu se istražuju, opisuju i analiziraju specifičnosti marketinga usluga privatne dnevne skrbi o djeci. Prikazano je trenutačno stanje ponude i potražnje za ovom vrstom uslužne djelatnosti, kao i povijesni, politički i gospodarski kontekst u kojem se ona u Republici Hrvatskoj razvijala do danas. Rad sadrži prikaz i rezultate provedenog primarnog istraživanja o mišljenju roditelja predškolske djece o privatnoj dnevnoj skrbi o djeci na području grada Zagreba. Ispitanici (roditelji) preferiraju privatne vrtiće u odnosu na javne te imaju pozitivno mišljenje o uslugama dadilja kao specifične vrste usluge skrbi o djeci. U odnosu na imovinski status roditelja, nisu utvrđene značajne razlike u njihovim mišljenjima. Zbog niza metodoloških ograničenja (prigodni uzorak, broj ispitanika, korišteni instrument, način provođenja ispitivanja internetskim putem) rezultati istraživanja ne smiju se generalizirati, ali se mogu smatrati indikativnim. Predloženi su pravci budućih istraživanja kojima valja obuhvatiti veći broj ispitanika, uključiti detaljnije razrađene varijable i razvijeniji, pouzdani mjerni instrument.
marketing usluga; marketinški miks; predškolski odgoj; privatna skrb o djeci; privatni i vjerski vrtići; dadilja servis
nije evidentirano
engleski
Services marketing in private sector of daily child care in Zagreb
nije evidentirano
services marketing; marketing mix; preschool education; daily child care; private and religious kindergartens; babysitter service
nije evidentirano
Podaci o izdanju
62
23.09.2013.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Zagreb
Zagreb