Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

“Kriza koja ne prestaje" (CROSBI ID 91689)

Prilog u časopisu | stručni rad

Džubur, Sanja “Kriza koja ne prestaje" Info-Trend, 67 (1998), 2; 76-81-x

Podaci o odgovornosti

Džubur, Sanja

hrvatski

“Kriza koja ne prestaje"

U radu se govori o konceptu reinženjeringa poslovnih procesa. Mnoge tvrtke su prihvatile koncept reinženjeringa, veoma mali broj ga je uspješno proveo, a velik broj tvrtki ne razumije potpuno njegovo značenje i namjeru. Ono što je bitno za reinženjering je kako organizirati poslovanje u skladu sa zahtjevima tržišta i suvremenim tehnologijama. U ovom radu se nude argumenti za reinženjering, istražuju razlozi za reinženjering i opisuju tehnike reinženjeringa. Prikazan je novi poslovni model i skup tehnika koje će koristiti menadžeri kako bi redizajnirali svoje tvrke. Potrebno je odbaciti stare predodžbe o organizaciji i vođenju poslovanja, napustiti organizacijske principe i procedure koje se sada koriste i kreirati potpuno nove.

reinženjering poslovnih procesa (BPR); poslovni procesi; informacijska tehnologija

nije evidentirano

engleski

The crisis that doesn´t stop

nije evidentirano

business process reingeneering (BPR); business processes; information technology

nije evidentirano

Podaci o izdanju

67 (2)

1998.

76-81-x

objavljeno

Povezanost rada

nije evidentirano