Ostvarivanje etape motivacije u srednjoškolskoj nastavi hrvatskoga jezika (CROSBI ID 196027)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Bjedov, Vesna
hrvatski
Ostvarivanje etape motivacije u srednjoškolskoj nastavi hrvatskoga jezika
U odnosu na teorijski aspekt, o motivaciji se ponajprije govori kao o pojmu koji primarno pripada psihologiji, potom se prikazuje pregled različitih metodičkih motivacijskih postupaka u nastavi hrvatskoga jezika. Ciljem je rada utvrditi ostvaruju li srednjoškolskih nastavnici hrvatskoga jezika etapu motivacije u obradbi, ponavljanju i usustavljivanju nastavnih sadržaja hrvatskoga jezika te utvrditi zastupljenost motivacijskih postupaka u jezičnoj nastavi. Istraživanje je provedeno postupkom ankete, a uzorak je obuhvatio srednjoškolske nastavnike hrvatskoga jezika Osječko-baranjske županije. Utvrđeno je da ispitani srednjoškolski nastavnici etapu motivacije najčešće primjenjuju pri obradbi jezičnih sadržaja, a najrjeđe u provjeravanju jezičnih sadržaja. Također je utvrđeno da se u primjeni motivacijskih postupaka zapaženijim postotkom izdvajaju motivacijski postupci: tekst koji s poremećenim pravopisnim ili gramatičkim odnosom upozorava na važnost pravopisne ili gramatičke norme i rješavanje jezične dvojbe. Rad je prinos metodici nastave hrvatskoga jezika.
etapa motivacije; motivacijski postupci; nastava hrvatskoga jezika
nije evidentirano
engleski
ACHIEVEMENT OF THE MOTIVATION STAGE IN CROATIAN LANGUAGE TEACHING IN SECONDARY SCHOOLS
nije evidentirano
motivation stage; motivation methods; Croatian language lessons
nije evidentirano