Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Ostvarivanje etape motivacije u srednjoškolskoj nastavi hrvatskoga jezika (CROSBI ID 196027)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Bjedov, Vesna Ostvarivanje etape motivacije u srednjoškolskoj nastavi hrvatskoga jezika // Hum (Mostar), 2. (2012), 9; 147-170

Podaci o odgovornosti

Bjedov, Vesna

hrvatski

Ostvarivanje etape motivacije u srednjoškolskoj nastavi hrvatskoga jezika

U odnosu na teorijski aspekt, o motivaciji se ponajprije govori kao o pojmu koji primarno pripada psihologiji, potom se prikazuje pregled različitih metodičkih motivacijskih postupaka u nastavi hrvatskoga jezika. Ciljem je rada utvrditi ostvaruju li srednjoškolskih nastavnici hrvatskoga jezika etapu motivacije u obradbi, ponavljanju i usustavljivanju nastavnih sadržaja hrvatskoga jezika te utvrditi zastupljenost motivacijskih postupaka u jezičnoj nastavi. Istraživanje je provedeno postupkom ankete, a uzorak je obuhvatio srednjoškolske nastavnike hrvatskoga jezika Osječko-baranjske županije. Utvrđeno je da ispitani srednjoškolski nastavnici etapu motivacije najčešće primjenjuju pri obradbi jezičnih sadržaja, a najrjeđe u provjeravanju jezičnih sadržaja. Također je utvrđeno da se u primjeni motivacijskih postupaka zapaženijim postotkom izdvajaju motivacijski postupci: tekst koji s poremećenim pravopisnim ili gramatičkim odnosom upozorava na važnost pravopisne ili gramatičke norme i rješavanje jezične dvojbe. Rad je prinos metodici nastave hrvatskoga jezika.

etapa motivacije; motivacijski postupci; nastava hrvatskoga jezika

nije evidentirano

engleski

ACHIEVEMENT OF THE MOTIVATION STAGE IN CROATIAN LANGUAGE TEACHING IN SECONDARY SCHOOLS

nije evidentirano

motivation stage; motivation methods; Croatian language lessons

nije evidentirano

Podaci o izdanju

2. (9)

2012.

147-170

objavljeno

1840-233X

2303-7431

Povezanost rada

Filologija