Upravljanje marketingom male knjižnice (CROSBI ID 196020)
Prilog u časopisu | stručni rad
Podaci o odgovornosti
Dukić, Gordana ; Sopka, Iva
hrvatski
Upravljanje marketingom male knjižnice
Ovaj se rad bavi neprofitnim, odnosno društvenim marketingom primijenjenim u knjižničnom poslovanju. Stoga je na početku definiran marketing u knjižnici i objašnjeno zašto marketing postaje nužan za funkcioniranje knjižnice. U središtu je zanimanja rada upravljanje marketingom male knjižnice. Pri tome se mala knjižnica definira kao knjižnica koja opslužuje malu zajednicu (manje od 8000 stanovnika). No, malim se knjižnicama nazivaju i sve one koje se tako „osjećaju“, bez obzira na njihovu veličinu, broj korisnika i financijsku moć. S obzirom da literatura o marketingu u knjižnicama uglavnom suviše općenito govori o načinima na koje knjižnica može doprijeti do korisnika uz pomoć medija, samoizdavaštva i interneta, posebna poglavlja u radu posvećena su aktualnim temama, kao što su marketing „od usta do usta“, e-marketing, smarketing i stvaranje branda knjižnice. U radu je također ukazano na probleme upravljanja marketingom knjižnice u promjenjivim ekonomskim uvjetima i na ulogu „malog” knjižničara u marketingu knjižnice. Literatura o marketingu male knjižnice gotovo da i ne postoji. Ipak, knjižničarima su na raspolaganju mnoga kreativna i relativno povoljna, pa čak i besplatna sredstva marketinga. Upravo je intencija ovoga rada bila ukazati na mogućnosti takvog pristupa korisnicima te na praktičnu primjenjivost teorijskih postavki marketinga u poslovanju knjižnice.
mala knjižnica; marketing; upravljanje
nije evidentirano
engleski
Small library marketing management
nije evidentirano
small library; marketing; management
nije evidentirano
Podaci o izdanju
17 (1)
2013.
9-33
objavljeno
1331-145X