Usporedba nastavnih planova i programa prirode i društva od prvog do četvrtog razreda (CROSBI ID 380237)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Weber, Ksenija
Borić, Edita
hrvatski
Usporedba nastavnih planova i programa prirode i društva od prvog do četvrtog razreda
Nastavom prirode i društva u mlađim razredima osnovne škole učenici/učenice cjelovito spoznaju svoje okružje. Nastavni plan sadrži popis nastavnih predmeta i njihov broj sati u nastavi, dok nastavni program precizira zadaću, odgojno- obrazovne zadatke, sadržaje nastavnog predmeta i naputke učiteljima/učiteljicama. Cilj moga diplomskoga rada bio je usporediti i analizirati Nastavne planove i programe za predmet Prirodu i društvo u Hrvatskoj, Sloveniji i Bosni i Hercegovini. Na temelju toga možemo zaključiti da je učinjen pomak u tim državama, najviše u Sloveniji, koja je uvela veliku reorganizaciju u osnovnoškolskom obrazovanju, kojim se nastava Prirode i društva nastoji osuvremeniti i više usmjeriti na učenika. U Hrvatskoj i Bosni i Hercegovini učinjen je pomak u nastavi Prirode i društva ali bilo bi potrebno više uvažavati europske suvremene spoznaje i iskustva ovoga područja. Suvremeni pristup poučavanju prirode i društva temelj je za otkrivanje uzajamnosti i isprepletenosti pojava u prirodi i društvu u kojem čovjek živi.
nastava; priroda i društvo; nastavni plan i program; kurikulum; kompetencije; učenik/učenica
nije evidentirano
engleski
Comparison of the teaching curriculum of the subject nature and society from the first do fourth grade
nije evidentirano
classes; nature and society; teaching plan and program; curriculum; competitions; pupil
nije evidentirano
Podaci o izdanju
58
26.09.2013.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Učiteljski fakultet, Osijek
Osijek