Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 645444

Istraživačka izvanučionička nastava Prirode i društva u 4. razredu


Arambašić, Vanesa
Istraživačka izvanučionička nastava Prirode i društva u 4. razredu 2013., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Osijek


Naslov
Istraživačka izvanučionička nastava Prirode i društva u 4. razredu
(Research outdoor science teaching of the Nature and Society in 4. grade)

Autori
Arambašić, Vanesa

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Učiteljski fakultet

Mjesto
Osijek

Datum
26.9

Godina
2013

Stranica
44

Mentor
Borić, Edita

Ključne riječi
Istraživačka izvanučionička nastava; učenik; učitelj; priroda; škola
(The outside exploring education; the student; the teacher; the nature; the school)

Sažetak
Suvremeni učitelj treba poštivati potrebe učenika, omogućiti mu samorad, otkrivanje i rješavanje problema i divergentno mišljenje. Nastavni programi, nastali u novije vrijeme, odražavaju temeljne ideje u znanosti, ali i temelje prirodoznanstvene istraživačke metode kojima se služe znanstvenici u radu. Istraživačka izvanučionička nastava Prirode i društva je specifično osmišljen i organiziran proces učenja i poučavanja koji se ostvaruje izvan učionice. Određeni zadaci i sadržaji nastave prirode i društva mogu se djelotvorno obraditi u dužem neprekidnom vremenu u sklopu projektne nastave, posebice projektnog istraživačkog dana. Istraživanjem je ispitano 38 učenika 4. razreda osnovne škole Vladimir Becić u Osijeku o njihovoj motivaciji za istraživačku izvanučioničku nastavu Prirode i društva te koje prednosti, a koje mane vide u istoj. Učenici visoko procjenjuju motivaciju za provođenje nastave izvan učionice te vide više prednosti nego mana istraživačke izvanučioničke nastave Prirode i društva. Bitno je za naglasiti da su učenici motivirani za istraživačku izvanučioničku nastavu Prirode i društva te da i dalje treba provoditi ovakvi oblici nastave Prirode i društva. Analizom evaluacijskih listića uočavamo da se većini učenika najviše svidjela ovakva organizacija nastave Prirode i društva.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
245-0000000-3613 - Usmjerenost nastave prirode i društva na razine postignuća učenika (Edita Borić, )

Ustanove
Fakultet za odgojne i obrazovane znanosti, Osijek