Istraživačka izvanučionička nastava Prirode i društva u 4. razredu (CROSBI ID 380235)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Arambašić, Vanesa
Borić, Edita
hrvatski
Istraživačka izvanučionička nastava Prirode i društva u 4. razredu
Suvremeni učitelj treba poštivati potrebe učenika, omogućiti mu samorad, otkrivanje i rješavanje problema i divergentno mišljenje. Nastavni programi, nastali u novije vrijeme, odražavaju temeljne ideje u znanosti, ali i temelje prirodoznanstvene istraživačke metode kojima se služe znanstvenici u radu. Istraživačka izvanučionička nastava Prirode i društva je specifično osmišljen i organiziran proces učenja i poučavanja koji se ostvaruje izvan učionice. Određeni zadaci i sadržaji nastave prirode i društva mogu se djelotvorno obraditi u dužem neprekidnom vremenu u sklopu projektne nastave, posebice projektnog istraživačkog dana. Istraživanjem je ispitano 38 učenika 4. razreda osnovne škole Vladimir Becić u Osijeku o njihovoj motivaciji za istraživačku izvanučioničku nastavu Prirode i društva te koje prednosti, a koje mane vide u istoj. Učenici visoko procjenjuju motivaciju za provođenje nastave izvan učionice te vide više prednosti nego mana istraživačke izvanučioničke nastave Prirode i društva. Bitno je za naglasiti da su učenici motivirani za istraživačku izvanučioničku nastavu Prirode i društva te da i dalje treba provoditi ovakvi oblici nastave Prirode i društva. Analizom evaluacijskih listića uočavamo da se većini učenika najviše svidjela ovakva organizacija nastave Prirode i društva.
istraživačka izvanučionička nastava; učenik; učitelj; priroda; škola
nije evidentirano
engleski
Research outdoor science teaching of the Nature and Society in 4. grade
nije evidentirano
the outside exploring education; the student; the teacher; the nature; the school
nije evidentirano
Podaci o izdanju
44
26.09.2013.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Učiteljski fakultet, Osijek
Osijek