Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 645419

Praćenje, vrjednovanje i ocjenjivanje učenika s posebnim potrebama u nastavi prirode i društva


Runje, Maja
Praćenje, vrjednovanje i ocjenjivanje učenika s posebnim potrebama u nastavi prirode i društva 2013., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Osijek


Naslov
Praćenje, vrjednovanje i ocjenjivanje učenika s posebnim potrebama u nastavi prirode i društva
(Monitoring, evaluation and assessment of students with special needs in Nature and Society)

Autori
Runje, Maja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Učiteljski fakultet

Mjesto
Osijek

Datum
21.6

Godina
2013

Stranica
40

Mentor
Borić, Edita

Ključne riječi
Praćenje; vrjednovanje; ocjenjivanje; učenici s posebnim potrebama; prilagođen program; individualizirani program; sposobnosti; oblici; postupci i načini ocjenjivanja djece s posebnim potrebama
(Monitoring; evaluation; assessment; students with special needs; tailored program; an individualized program; capabilities; forms; procedures and methods for the evaluation of children with special needs)

Sažetak
U ovom diplomskom radu govorim o problemima s kojima se učitelji susreću prilikom ocjenjivanja i načinima poboljšanja vrjednovanja učenika s posebnim potrebama. Smatram da je danas učiteljima veliki problem ocjenjivanje učenika pogotovo ako se to vrjednovanje odnosi na učenike s posebnim potrebama. Tako sam u diplomskom radu pokušala približiti objektivnost vrjednovanja kao dugotrajnog procesa koji dovodi do same ocjene uključujući načine prilagodbe ocjenjivanja učenika s posebnim potrebama. U prvom dijelu govorim općenito o praćenju, ocjenjivanju i vrednovanju, koja je svrha ocjenjivanja, što učenicima znači ocjena, koji čimbenici utječu na ocjenu i vrstama ocjenjivanja. Drugi dio govori o učenicima s posebnim potrebama, o darovitosti, djeci s teškoćama u razvoju te programima koji su predviđeni za učenike s posebnim potrebama. U trećem poglavlju bavim se praćenjem i ocjenjivanjem učenika s posebnim potrebama, načinim njihova ocjenjivanja i praćenja. Posljednje teorijsko poglavlje govori o o metodama i postupcima koje bismo trebali provoditi prilikom ispitivanja učenika s teškoćama i postupci koje bismo trebali vrjednovati kod darovitih učenika u nastavi prirode i društva. U istraživačkom dijelu opisani su postupci, elementi i načini praćenja, ocjenjivanjan i vrjednovanja učenika s posebnim potrebama u osnovnoj školi od prvog do četvrtog razreda.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
245-0000000-3613 - Usmjerenost nastave prirode i društva na razine postignuća učenika (Edita Borić, )

Ustanove
Fakultet za odgojne i obrazovane znanosti, Osijek