Praćenje, vrjednovanje i ocjenjivanje učenika s posebnim potrebama u nastavi prirode i društva (CROSBI ID 380233)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Runje, Maja
Borić, Edita
hrvatski
Praćenje, vrjednovanje i ocjenjivanje učenika s posebnim potrebama u nastavi prirode i društva
U ovom diplomskom radu govorim o problemima s kojima se učitelji susreću prilikom ocjenjivanja i načinima poboljšanja vrjednovanja učenika s posebnim potrebama. Smatram da je danas učiteljima veliki problem ocjenjivanje učenika pogotovo ako se to vrjednovanje odnosi na učenike s posebnim potrebama. Tako sam u diplomskom radu pokušala približiti objektivnost vrjednovanja kao dugotrajnog procesa koji dovodi do same ocjene uključujući načine prilagodbe ocjenjivanja učenika s posebnim potrebama. U prvom dijelu govorim općenito o praćenju, ocjenjivanju i vrednovanju, koja je svrha ocjenjivanja, što učenicima znači ocjena, koji čimbenici utječu na ocjenu i vrstama ocjenjivanja. Drugi dio govori o učenicima s posebnim potrebama, o darovitosti, djeci s teškoćama u razvoju te programima koji su predviđeni za učenike s posebnim potrebama. U trećem poglavlju bavim se praćenjem i ocjenjivanjem učenika s posebnim potrebama, načinim njihova ocjenjivanja i praćenja. Posljednje teorijsko poglavlje govori o o metodama i postupcima koje bismo trebali provoditi prilikom ispitivanja učenika s teškoćama i postupci koje bismo trebali vrjednovati kod darovitih učenika u nastavi prirode i društva. U istraživačkom dijelu opisani su postupci, elementi i načini praćenja, ocjenjivanjan i vrjednovanja učenika s posebnim potrebama u osnovnoj školi od prvog do četvrtog razreda.
praćenje; vrjednovanje; ocjenjivanje; učenici s posebnim potrebama; prilagođen program; individualizirani program; sposobnosti; oblici; postupci i načini ocjenjivanja djece s posebnim potrebama
nije evidentirano
engleski
Monitoring, evaluation and assessment of students with special needs in Nature and Society
nije evidentirano
monitoring; evaluation; assessment; students with special needs; tailored program; an individualized program; capabilities; forms; procedures and methods for the evaluation of children with special needs
nije evidentirano
Podaci o izdanju
40
21.06.2013.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Učiteljski fakultet, Osijek
Osijek