Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Features of teacher–student communication in private and state universities (CROSBI ID 380189)

Ocjenski rad | diplomski rad

Mrazović, Marija Features of teacher–student communication in private and state universities / Irović, Stanislava (mentor); Jukić, Renata (neposredni voditelj). Osijek, Filozofski fakultet Osijek, . 2013

Podaci o odgovornosti

Mrazović, Marija

Irović, Stanislava

Jukić, Renata

engleski

Features of teacher–student communication in private and state universities

Studenti su, prema osnovnim kriterijima odraslosti, odrasle osobe i jedan od čimbenika nastavnog procesa kojega proučava andragoška didaktika. Kako je i nastava u svojoj biti komunikacijski proces, izrazito je bitno istraživati nastavnu komunikaciju kao andragoški i didaktički fenomen. Nastavnik posreduje i potiče interakcijsko-komunikacijski proces te pomaže studentima pri izboru pozitivnih oblika međusobnog ophođenja. Ovim se istraživanjem nastojalo ispitati stavove i mišljenja studenata o obilježjima, načinima, čestoti, kvaliteti te zadovoljstvu komunikacijom u nastavnom procesu, na relaciji student – nastavnik te utvrditi postoje li razlike u iskazima studenata privatnih i državnih fakulteta. Rezultati su pokazali da studenti privatnih fakulteta, u odnosu na studente državnih fakulteta, daju prosječno veće ocjene zadovoljstva nastavnom komunikacijom te svoje nastavnike procjenjuju komunikacijski kompetentnijima i kvalitetnijima. Osim toga, studenti i nastavnici privatnih fakulteta skloniji su neformalnim oblicima konzultacija, čime su potvrđene sve pretpostavke istraživanja. Navedeno upućuje na nužnost prepoznavanja čimbenika koji utječu na kvalitetu komunikacije u visokoškolskim ustanovama s naglaskom na detektiranje onih koje su studenti privatnih fakulteta procijenili većim ocjenama.

communication in the teaching process; characteristics of communication; higher education

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o izdanju

62

05.07.2013.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Filozofski fakultet Osijek

Osijek

Povezanost rada

Pedagogija