Features of teacher–student communication in private and state universities (CROSBI ID 380189)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Mrazović, Marija
Irović, Stanislava
Jukić, Renata
engleski
Features of teacher–student communication in private and state universities
Studenti su, prema osnovnim kriterijima odraslosti, odrasle osobe i jedan od čimbenika nastavnog procesa kojega proučava andragoška didaktika. Kako je i nastava u svojoj biti komunikacijski proces, izrazito je bitno istraživati nastavnu komunikaciju kao andragoški i didaktički fenomen. Nastavnik posreduje i potiče interakcijsko-komunikacijski proces te pomaže studentima pri izboru pozitivnih oblika međusobnog ophođenja. Ovim se istraživanjem nastojalo ispitati stavove i mišljenja studenata o obilježjima, načinima, čestoti, kvaliteti te zadovoljstvu komunikacijom u nastavnom procesu, na relaciji student – nastavnik te utvrditi postoje li razlike u iskazima studenata privatnih i državnih fakulteta. Rezultati su pokazali da studenti privatnih fakulteta, u odnosu na studente državnih fakulteta, daju prosječno veće ocjene zadovoljstva nastavnom komunikacijom te svoje nastavnike procjenjuju komunikacijski kompetentnijima i kvalitetnijima. Osim toga, studenti i nastavnici privatnih fakulteta skloniji su neformalnim oblicima konzultacija, čime su potvrđene sve pretpostavke istraživanja. Navedeno upućuje na nužnost prepoznavanja čimbenika koji utječu na kvalitetu komunikacije u visokoškolskim ustanovama s naglaskom na detektiranje onih koje su studenti privatnih fakulteta procijenili većim ocjenama.
communication in the teaching process; characteristics of communication; higher education
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
Podaci o izdanju
62
05.07.2013.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Filozofski fakultet Osijek
Osijek