Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Subliminalne poruke i tehnike u medijima (CROSBI ID 195897)

Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni) | međunarodna recenzija

Miliša, Zlatko ; Nikolić, Gabrijela Subliminalne poruke i tehnike u medijima // Nova prisutnost : časopis za intelektualna i duhovna pitanja, 11 (2013), 2; 293-312

Podaci o odgovornosti

Miliša, Zlatko ; Nikolić, Gabrijela

hrvatski

Subliminalne poruke i tehnike u medijima

Subliminalna percepcija zapravo znači zamisao da je moguće utjecati na ljudske misli, osjećaje i ponašanja kroz razne podražaje bez svjesnog znanja osobe na koju se utječe. Audiovizualne tehnike otkrivaju subliminalne informacije kroz odvajanje figure od pozadine, umetanje, tahistoskopski prikaz, osvjetljenje i ozvučenje niskog intenziteta, osvjetljenje te pozadinske zvukove. Subliminalno oglašavanje je tehnika koja se koristi metodom izlaganja potrošača slikama proizvoda, nazivima proizvoda i drugim marketinškim podražajima. Istraživanja su pokazala da dolazi do promjena u osjećajima, vjerovanjima, nagonima, ponašanju itd. Učinci subliminalnih podražaja su potvrđeni na velikom broju mjerljivih ponašanja, od kratkih semantičkih učinaka do ozbiljnih učinaka na emocionalni život pojedinca i donošenja odluka. U radu se navodi osam mehanizama perceptivne obrane, odnosno osam načina na koje skrivamo informacije od sebe kako bi izbjegli tjeskobu, depresiju, konfuzije i perceptivnu preopterećenost.

subliminalna percepcija; subliminalne tehnike; subliminalno oglašavanje; perceptivni mehanizmi obrane

nije evidentirano

engleski

Subliminal messages and techniques in the media

nije evidentirano

subliminal perception; subliminal; symbolic systems; techniques; subliminal advertising; perceptual defense mechanisms

nije evidentirano

Podaci o izdanju

11 (2)

2013.

293-312

objavljeno

1334-2312

Povezanost rada

nije evidentirano

Indeksiranost