Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Interakcijom do autonomije djeteta (CROSBI ID 479640)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Babić, Nada ; Irović, Stanislava Interakcijom do autonomije djeteta // 2. stručni i znanstveni skup Kvalitetno djelovati - dobro se osjećati / Babić, Nada (ur.). Osijek: Centar za predškolski odgoj Osijek, 1999. str. 13-20-x

Podaci o odgovornosti

Babić, Nada ; Irović, Stanislava

hrvatski

Interakcijom do autonomije djeteta

U radu se podastiru osnovne pretpostavke i spoznaje o interakcijskoj paradigmi predškolskog odgoja na primjeru autonomije djeteta, s uporištem odabranog pristupa u činjenicama o međusobnom utjecaju socijalno-kulturnog determinizma, individualne predodređenosti i osobnog aktiviteta pojedinca. U sklopu istraživačkog projekta "Razvojni učinci interakcije na djetetovu autonomiju" provjerava se interakcijski model predškolskog odgoja, uz orjentaciju k procesnoj dimenziji predškolske stvarnosti, posebice interakciji odrasli-dijete. Djetetova autonomija, shvaćena kao samoregulacija, središnje je pitanje interakcijskog pristupa. U analizi rezultata istraživanja pozornost je usmjerena na vrijednosni sustav odraslih (roditelja, odgojitelja), interakcijska iskustva i stilove ponašanja odraslih i djece u situacijama igre i učenja. Činjenice o osobitostima socijalno-kognitivne koordinacije ("scaffolding" i "self-scaffolding") između odraslih i djece u situacijama igre i učenja/poučavanja upozoravaju na važnost uzajamnog prihvaćanja, podržavanja, asistencije i nadzora (uvida, provjeravanja). Nalazi istraživanja prilog su zahtjevu za konzistentom primjenom interakcionističke i konstruktivističke teorije učenja i razvoja kao utemeljenja razvojno primjerenih presškolskih programa.

socijalna interakcija; autonomija djeteta; kontigencijsko poučavanje; samoregulacija

nije evidentirano

engleski

Trough Interaction to Child's Autonomy

nije evidentirano

socijalna interakcija; autonomija djeteta; kontigencijsko poučavanje; samoregulacija

nije evidentirano

Podaci o prilogu

13-20-x.

1999.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

2. stručni i znanstveni skup Kvalitetno djelovati - dobro se osjećati

Babić, Nada

Osijek: Centar za predškolski odgoj Osijek

Podaci o skupu

2. stručni i znanstveni skup Kvalitetno djelovati - dobro se osjećati

predavanje

13.05.1999-15.05.1999

Osijek, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija