Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Utjecaj oglašavanja prehrambenih proizvoda na prehrambene navike i stavove studenata (CROSBI ID 379907)

Ocjenski rad | diplomski rad

Lang, Petra Utjecaj oglašavanja prehrambenih proizvoda na prehrambene navike i stavove studenata / Markovina, Jerko (mentor); Zagreb, Agronomski fakultet, . 2013

Podaci o odgovornosti

Lang, Petra

Markovina, Jerko

hrvatski

Utjecaj oglašavanja prehrambenih proizvoda na prehrambene navike i stavove studenata

Ljudi su fizička bića koja sude, priželjkuju, ocjenjuju ono što vide pa je prezentacija (oglašivačka poruka) određene usluge ili dobara važan proces kojim se ističu najbolje osobine koje proizvod ili usluga može ponuditi kako bi potražnja za istim bila što veća. Tehnološkim napretkom povećane su mogućnosti oglašavanja, odnosno prenošenja oglašivačke poruke potencijalnim kupcima pa tako u današnje vrijeme imamo različite medije koji pomažu marketinškim stručnjacima. Prvi dio rada prikazuje dostupnost oglašivačkih poruka prehrambenih proizvoda putem različitih medija, odnosno putem dnevnih novina i časopisa, televizijskih i radijskih kanala te internetskih portala. Televizija, kao najposjećeniji medij, sadrži veliki broj oglašivačkih poruka, no kako jača uloga interneta tako se povećava broj oglašivačkih poruka putem tog medija. Dosadašnja istraživanja pokazuju pojavu novih suvremenih prehrambenih trendova, od kojih je najviše zastupljen trend brze hrane (eng. fast food). Pretjerana konzumacija takve vrste hrane dovodi do mnogih bolesti koje se pojavljuju i kod mlaĎe populacije koja je više sklona utjecaju oglašivačkih poruka, a s njima i većoj konzumaciji brze hrane. Drugi dio ovoga diplomskog rada sastoji se od analize ankete provedene na 100 studenata i studentica (20 posto muških, 80 posto ženskih ispitanika) s različitih fakulteta u Hrvatskoj u dobi od 18 do 25 i više godina. Analizirane su njihove navike i stavovi prema oglašivačkim porukama prehrambenih proizvoda. Studenti, kao raznovrsna skupina mladih ljudi, imaju raznoliko mišljenje i stavove, većinom pozitivno usmjereno prema audio-vizualnim efektima i poruci proizvoda, a negativno prema vremenu trajanja reklamne poruke i samoj kupnji domaćih prehrambenih proizvoda.

oglašivačka poruka; prehrambeni proizvodi; mediji; navike; stavovi

nije evidentirano

engleski

The impact of food products advertising on students' dietary habits and attitudes

nije evidentirano

advertising messages; food; media; habits; attitudes

nije evidentirano

Podaci o izdanju

50

26.09.2013.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Agronomski fakultet

Zagreb

Povezanost rada

Poljoprivreda (agronomija), Ekonomija, Psihologija