Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Utjecaj logotipa na percepciju tvrtke kao potrošača (CROSBI ID 379848)

Ocjenski rad | diplomski rad

Gržeta, Matej Utjecaj logotipa na percepciju tvrtke kao potrošača / First, Ivana (mentor); Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2013

Podaci o odgovornosti

Gržeta, Matej

First, Ivana

hrvatski

Utjecaj logotipa na percepciju tvrtke kao potrošača

Svrha rada jest istražiti i predstaviti koji elementi čine logotip, u kojoj mjeri su važni, kako ih kombinirati kako bi se percipirane karakteristike proizvoda ili usluge i emocionalni apeli čim lakše prenijeli do potrošača i na što sve treba pripaziti pri dizajniranju logotipa.

Utjecaj; Logotip; Percepcija tvrtke; Potrošač

nije evidentirano

engleski

Impact of logo on the perception of company as the consumer

nije evidentirano

Impact; Logo; Perception of Company; Consumer

nije evidentirano

Podaci o izdanju

51

20.03.2013.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Rijeka

Rijeka

Povezanost rada

Ekonomija