izvor podataka: crosbi
!
Utjecaj logotipa na percepciju tvrtke kao potrošača (CROSBI ID 379848)
Ocjenski rad | diplomski rad
Gržeta, Matej
Utjecaj logotipa na percepciju tvrtke kao potrošača / First, Ivana (mentor);
Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2013
Podaci o odgovornosti
Gržeta, Matej
First, Ivana
hrvatski
Utjecaj logotipa na percepciju tvrtke kao potrošača
Svrha rada jest istražiti i predstaviti koji elementi čine logotip, u kojoj mjeri su važni, kako ih kombinirati kako bi se percipirane karakteristike proizvoda ili usluge i emocionalni apeli čim lakše prenijeli do potrošača i na što sve treba pripaziti pri dizajniranju logotipa.
Utjecaj; Logotip; Percepcija tvrtke; Potrošač
nije evidentirano
engleski
Impact of logo on the perception of company as the consumer
nije evidentirano
Impact; Logo; Perception of Company; Consumer
nije evidentirano
Podaci o izdanju
51
20.03.2013.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Rijeka
Rijeka
Povezanost rada
Povezane ustanove