Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Metode i pristupi u neuromarketinškim istraživanjima te upoznatost studenata s neuromarketingom (CROSBI ID 379776)

Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad

Cecelja, Ivona Metode i pristupi u neuromarketinškim istraživanjima te upoznatost studenata s neuromarketingom / Ozretić Došen, Đurđana (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2013

Podaci o odgovornosti

Cecelja, Ivona

Ozretić Došen, Đurđana

hrvatski

Metode i pristupi u neuromarketinškim istraživanjima te upoznatost studenata s neuromarketingom

Zanimljive rezultate o potrošačevim željama i potrebama moguće je pronaći u neuromarketinškim istraživanjima. Istraživanja uz pomoć medicinskih pomagala kao što su su elektroencefalograf, magnetoencefalograf, pozitronska emisijska tomografija te funkcionalna magnetska rezonancija, unatoč velikim potrebnim ulaganjima, sve su učestalija umarketinške svrhe. Cilj je neuromarketinških istraživanja nova saznanja o ponašanju potrošača koristiti u provođenju budućih marketinških aktivnosti. Neuromarketinška istraživanja mogu biti korisna u raznim područjima marketinga od kojih su najvažnija oglašavanje, upravljanje cijenama, izgradnja te upravljanje markom. Provedenim istraživanjem, anketiranjem prigodnog uzorka od 122 studenata Sveučilišta u Zagrebu (s Ekonomskog fakulteta 70, s Medicinskog fakulteta 33 i s Filozofskog fakulteta smjer Psihologija 27) zaključeno je da su studenti upoznati s pojmom neuromarketinga. Unatoč tome što ga smatraju etički prihvatljivim većina njih se ne bi podvrgnula neuromarketinškim istraživanjima.

neuromarketing; istraživanja; upoznatost studenata s neuromarketingom

nije evidentirano

engleski

Methods and approaches in neuro marketing research and familiarity of students with neuromarketing

nije evidentirano

neuromarketing; researches; familiarity of students with neuromarketing

nije evidentirano

Podaci o izdanju

41

17.09.2013.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija