Metode i pristupi u neuromarketinškim istraživanjima te upoznatost studenata s neuromarketingom (CROSBI ID 379776)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Cecelja, Ivona
Ozretić Došen, Đurđana
hrvatski
Metode i pristupi u neuromarketinškim istraživanjima te upoznatost studenata s neuromarketingom
Zanimljive rezultate o potrošačevim željama i potrebama moguće je pronaći u neuromarketinškim istraživanjima. Istraživanja uz pomoć medicinskih pomagala kao što su su elektroencefalograf, magnetoencefalograf, pozitronska emisijska tomografija te funkcionalna magnetska rezonancija, unatoč velikim potrebnim ulaganjima, sve su učestalija umarketinške svrhe. Cilj je neuromarketinških istraživanja nova saznanja o ponašanju potrošača koristiti u provođenju budućih marketinških aktivnosti. Neuromarketinška istraživanja mogu biti korisna u raznim područjima marketinga od kojih su najvažnija oglašavanje, upravljanje cijenama, izgradnja te upravljanje markom. Provedenim istraživanjem, anketiranjem prigodnog uzorka od 122 studenata Sveučilišta u Zagrebu (s Ekonomskog fakulteta 70, s Medicinskog fakulteta 33 i s Filozofskog fakulteta smjer Psihologija 27) zaključeno je da su studenti upoznati s pojmom neuromarketinga. Unatoč tome što ga smatraju etički prihvatljivim većina njih se ne bi podvrgnula neuromarketinškim istraživanjima.
neuromarketing; istraživanja; upoznatost studenata s neuromarketingom
nije evidentirano
engleski
Methods and approaches in neuro marketing research and familiarity of students with neuromarketing
nije evidentirano
neuromarketing; researches; familiarity of students with neuromarketing
nije evidentirano
Podaci o izdanju
41
17.09.2013.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Zagreb
Zagreb