Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Uloga socio-emocionalne veze između majke i djeteta u govorno-jezičnom razvoju (CROSBI ID 379694)

Ocjenski rad | diplomski rad

Kihak, Klara Uloga socio-emocionalne veze između majke i djeteta u govorno-jezičnom razvoju / Mildner, Vesna ; Šagud, Mirjana (mentor); Zagreb, Filozofski fakultet u Zagrebu, . 2013

Podaci o odgovornosti

Kihak, Klara

Mildner, Vesna ; Šagud, Mirjana

hrvatski

Uloga socio-emocionalne veze između majke i djeteta u govorno-jezičnom razvoju

Ovaj rad opisuje uredan govorno-jezični razvoj te kakav utjecaj na taj proces ima odnos između majke i djeteta. Govorno-jezični razvoj svakoga djeteta je individualan i nije ga moguće promatrati izolirano od drugih područja njegova razvoja ; motoričkog, spoznajnog, socio-emocionalnog. Cjelokupan djetetov razvoj određen je genetskim predispozicijama i ovisi o utjecajima okoline, prvenstveno majke s kojom dijete ostvaruje privrženost i s kojom dijete provodi najviše vremena. Neuroznanost je dokazala kako rane interakcije i način postupanja roditelja s djetetom oblikuju djetetov mozak i karakteristike njegove buduće ličnosti. Stoga su prve godine života kritično razdoblje za djetetov emocionalni, socijalni, psihički i motorički rast i razvoj. Za stvaranje uvjeta za zdrav i cjelovit razvoj djeteta, nužno je da roditelji njeguju međusobne i odnose s djecom, da je obiteljska atmosfera pozitivna, ispunjena ljubavlju, prihvaćanjem i razumijevanjem. Također se ne smije zanemariti odgovornost društva za sudbinu djeteta i obitelji.

odnos majka-dijete; uredan govorno-jezični razvoj; rane interakcije; rano djetinjstvo; utjecaj društva

nije evidentirano

engleski

The role of socio-emotional relationship between mother and child in speech and language development

nije evidentirano

mother-child relationship; normal speech and language development; early interaction; early childhood; influence of the society

nije evidentirano

Podaci o izdanju

84

18.09.2013.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Filozofski fakultet u Zagrebu

Zagreb

Povezanost rada

Filologija