Ekološka kultura kao polje pedagoške akcije (CROSBI ID 599638)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Letina, Alena
hrvatski
Ekološka kultura kao polje pedagoške akcije
Akumulirani ekološki problemi predstavljaju značajnu temu suvremenog ljudskog društva. U tom kontekstu, ekološki odgoj i obrazovanje i razvoj ekološke kulture i svijesti novih generacija postaju imperativi u prevladavanju potrošačkog odnosa čovjeka prema prirodnom okruženju. Ekološka kultura je dio opće kulture, posebna kvaliteta odnosa čovjeka prema prirodi i životnoj sredini. Odgoj i obrazovanje usmjereni oblikovanju ekološke kulture ostvaruju se ne samo na razini znanja i informacija, već holistički i interdisciplinarno, oblikovanjem učenikove ekološke orijentacije te afektivnog i voljnog odnosa prema okolišu. U ovom radu razmatraju se smjernice okvirnog nacionalnog kurikuluma za promicanje ekološke kulture učenika. Empirijskim istraživanjem je obuhvaćeno utvrđivanje ekološke kulture studenata učiteljskog studija, njihova razumijevanja ekološkog odgoja i obrazovanja te osposobljenosti za njegovo provođenje. Zaključci rada donose preporuke za promicanje razvoja ekološke kulture učenika i budućih učitelja kao dijela njihove opće kulture.
ekološka kultura; odgoj i obrazovanje; ekološka svijest; učitelji
nije evidentirano
engleski
Ecological Culture as a Field of Pedagogical Action
nije evidentirano
ecological culture; education; environmental awareness; teachers ;
nije evidentirano
Podaci o prilogu
107-115.
2013.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Pedagogija i kultura ; Kultura kao polje pedagoške akcije: odgoj, obrazovanje, kurikulum ; svezak 2.
Ljubetić, Maja ; Zrilić, Smiljana
Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo
978-953-99167-6-1
Podaci o skupu
Pedagogija i kultura
predavanje
03.05.2013-04.05.2013
Opatija, Hrvatska