Folklorni ansambli i učenici razredne nastave (CROSBI ID 379422)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Bukovac, Martina
Radočaj-Jerković, Antoaneta
Šulentić Begić, Jasna
hrvatski
Folklorni ansambli i učenici razredne nastave
Tema su ovoga rada folklorni ansambli i učenici razredne nastave koji su međusobno povezani jer folklorni ansambli pokušavaju uključiti učenike mlađe školske dobi u svoje sekcije. Folklorni ples na mnoge načine pozitivno utječe na učenike, tj. razvija koordinaciju, motoriku, glazbeni sluh, pozitivne emocije, maštu i osjećaj pripadnosti. Cilj rada je bio utvrditi koliko učenika trećih razreda iz dviju osnovnih škola iz Županje sudjeluje u izvannastavnoj i izvanškolskoj aktivnosti folklorni ples, zašto su se prijavili, što im se sviđa, kako izgledaju folklorne probe te je li njihov sadržaj primjeren učenicima mlađe školske dobi. Podaci su prikupljeni tijekom ožujka i svibnja školske godine 2012./13. pomoću postupaka sustavnog promatranja proba folklornog plesa i anketiranja učenika trećih razreda dviju OŠ u Županji. Rezultati su pokazali da relativno mali broj učenika trećih razreda sudjeluje u aktivnosti folklorni ples. Međutim, s obzirom na to da se učenici prijavljuju svojevoljno i samostalno, za očekivati je da vole sudjelovati u folklornom plesu. Aktivnosti koje su se izvodile na probama folklornog plesa bile su primjerene djeci mlađe školske dobi, a djeca su najviše prihvaćala različite dječje igre ili šetana kola.
folklorni ansambli; učenici mlađe školske dobi; folklorni ples; dječji folklor
nije evidentirano
engleski
Traditional ensembles and primary school students
nije evidentirano
traditional ensembles; primary school students; traditional dance; traditional children’s dance
nije evidentirano
Podaci o izdanju
36
10.09.2013.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Učiteljski fakultet, Osijek
Osijek