Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Odnos izražavanja emocija, samopoštovanja i zadovoljstva životom kod studenata učiteljskog studija i učitelja razredne nastave (CROSBI ID 379382)

Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad

Juković, Marina Odnos izražavanja emocija, samopoštovanja i zadovoljstva životom kod studenata učiteljskog studija i učitelja razredne nastave / Penezić, Zvjezdan (mentor); Zadar, Odjel za psihologiju, . 2012

Podaci o odgovornosti

Juković, Marina

Penezić, Zvjezdan

hrvatski

Odnos izražavanja emocija, samopoštovanja i zadovoljstva životom kod studenata učiteljskog studija i učitelja razredne nastave

Neke od bitnih komponenti efikasnog suočavanja sa akademskim i profesionalnim izazovima su visoke razine samopoštovanja, optimalne razine zadovoljstva životom i svakako, primjereno izražavanje emocija. S obzirom na stupanj zahtijevnosti studiranja i obavljanja profesionalnih obaveza, navedene varijable mogu biti različito povezane te mogu postojati razlike među njima između skupina pojedinaca koji studiraju i pojedinaca koji su u aktivnom radnom odnosu. Upravo zbog toga, cilj ovog istraživanja bio je ispitati odnos između izražavanja emocija, samopoštovanja i zadovoljstva životom te ispitati eventualne dobne razlike u tim trima konstruktima kod studenata učiteljskog studija (N= 100) i učitelja razredne nastave (N= 32). Kao što je pretpostavljeno, kod ove dvije skupine nije pronađena značajna razlika u ispitivanim konstruktima. Pokazalo se da je kod skupine studenata izražvanje emocija pozitivno povezano sa samopoštovanjem i sa globalnim zadovoljstvom životom te da je globalno zadovoljstvo životom pozitivno povezano sa samopoštovanjem, procjenom uspjeha na studiju i zadovoljstvom financijskim stanjem. Međutim, kod skupine učitelja nije dobivena značajna povezanost izražavanja emocija i samopoštovanja, ali se pokazalo da postoji značajna povezanost izražavanja emocija i globalnog zadovoljstva životom kod ove skupine. Zadovoljstvo životom kod učitelja je bilo pozitivno povezano sa zadovoljstvom financijama i zadovoljstvom zdravstvenim stanjem. Naposlijetku je dobiveno da varijabla samopoštovanja kod učitelja razredne nastave nije bila značajno povezana s niti jednom od ispitanih varijabli.

izražavanje emocija; samopoštovanje; zadovoljstvo životom; učitelji; studenti

nije evidentirano

engleski

Relationship of emotion expression, self-esteem and life satisfaction among teachers and teacher's faculty students

nije evidentirano

emotion expression; sel-esteem; life satisfaction; teachers; teacher's faculty students

nije evidentirano

Podaci o izdanju

24

28.09.2012.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Odjel za psihologiju

Zadar

Povezanost rada

Psihologija