Pregled bibliografske jedinice broj: 641046
Samoregulacija emocija u školskoj situaciji
Samoregulacija emocija u školskoj situaciji, 2012., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Mostar, BiH
CROSBI ID: 641046 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Samoregulacija emocija u školskoj situaciji
(Self-regulation of emotion in school situation)
Autori
Marinović, Ana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Filozofski fakultet
Mjesto
Mostar, BiH
Datum
05.07
Godina
2012
Stranica
49
Mentor
Penezić, Zvjezdan
Ključne riječi
emocije; regulacija emocija; osobine ličnosti; ciljne orijentacije
(emotion; emotion regulation; personality traits; goal orientation)
Sažetak
Cilj istraživanja je bio ispitati koje se sve emocije javljaju i koji su načini regulacije emocija u akademskom kontekstu, s obzirom na ciljne orijentacije i osobine ličnosti učenika. Ujedno se željelo utvrditi koji su prediktori korištenja utvrđenih načina regulacije emocija. U istraživanju je sudjelovalo 282 učenika drugog i trećeg razreda (174 žene, 108 muškaraca) dviju gimnazija u Mostaru. Provedbom hijerarhijskih regresijskih analiza na rezultatima učenika drugog razreda, utvrđeno je da učenici koji su manje savjesni, emocionalno stabilni, opušteni, više ponosni, te usmjereni na izvedbu, više koriste ventiliranje kako bi regulirali emocije koje doživljavaju prilikom učenja. Što su učenici manje ekstravertirani, ugodniji, ponosniji, više koriste reprocjenu u reguliranju vlastitih emocija. Socijalnu podršku koriste više djevojke, ugodniji, manje savjesni, anksiozniji, na izvedbu orijentirani učenici, čija su i roditeljska očekivanja njihove zaključne ocjene iz kemije visoka. Provedbom hijerarhijske regresijske analize na učenicima trećih razreda, utvrđeno je da što su učenici manje savjesni, emocionalno stabilni, opušteni, a više osjećaju ponos, u regulaciji emocija više koriste ventiliranje. Što su učenici ugodniji, te usmjereniji na izbjegavanje učenja, više koriste reprocjenu kao način regulacije emocija. I na kraju, što su učenici ugodniji, a manje stabilni, više traže socijalnu podršku.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija
POVEZANOST RADA
Projekti:
269-1301676-0821 - Medijacijska uloga emocija u procesu samoregulacije učenja (Sorić, Izabela, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Sveučilište u Zadru
Profili:
Zvjezdan Penezić
(mentor)