Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Samoregulacija emocija u školskoj situaciji (CROSBI ID 379359)

Ocjenski rad | diplomski rad

Marinović, Ana Samoregulacija emocija u školskoj situaciji / Penezić, Zvjezdan (mentor); Mostar, BiH, Filozofski fakultet, Mostar, . 2012

Podaci o odgovornosti

Marinović, Ana

Penezić, Zvjezdan

hrvatski

Samoregulacija emocija u školskoj situaciji

Cilj istraživanja je bio ispitati koje se sve emocije javljaju i koji su načini regulacije emocija u akademskom kontekstu, s obzirom na ciljne orijentacije i osobine ličnosti učenika. Ujedno se željelo utvrditi koji su prediktori korištenja utvrđenih načina regulacije emocija. U istraživanju je sudjelovalo 282 učenika drugog i trećeg razreda (174 žene, 108 muškaraca) dviju gimnazija u Mostaru. Provedbom hijerarhijskih regresijskih analiza na rezultatima učenika drugog razreda, utvrđeno je da učenici koji su manje savjesni, emocionalno stabilni, opušteni, više ponosni, te usmjereni na izvedbu, više koriste ventiliranje kako bi regulirali emocije koje doživljavaju prilikom učenja. Što su učenici manje ekstravertirani, ugodniji, ponosniji, više koriste reprocjenu u reguliranju vlastitih emocija. Socijalnu podršku koriste više djevojke, ugodniji, manje savjesni, anksiozniji, na izvedbu orijentirani učenici, čija su i roditeljska očekivanja njihove zaključne ocjene iz kemije visoka. Provedbom hijerarhijske regresijske analize na učenicima trećih razreda, utvrđeno je da što su učenici manje savjesni, emocionalno stabilni, opušteni, a više osjećaju ponos, u regulaciji emocija više koriste ventiliranje. Što su učenici ugodniji, te usmjereniji na izbjegavanje učenja, više koriste reprocjenu kao način regulacije emocija. I na kraju, što su učenici ugodniji, a manje stabilni, više traže socijalnu podršku.

emocije; regulacija emocija; osobine ličnosti; ciljne orijentacije

nije evidentirano

engleski

Self-regulation of emotion in school situation

nije evidentirano

emotion; emotion regulation; personality traits; goal orientation

nije evidentirano

Podaci o izdanju

49

05.07.2012.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Filozofski fakultet, Mostar

Mostar, BiH

Povezanost rada

Psihologija