Samoregulacija emocija u školskoj situaciji (CROSBI ID 379359)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Marinović, Ana
Penezić, Zvjezdan
hrvatski
Samoregulacija emocija u školskoj situaciji
Cilj istraživanja je bio ispitati koje se sve emocije javljaju i koji su načini regulacije emocija u akademskom kontekstu, s obzirom na ciljne orijentacije i osobine ličnosti učenika. Ujedno se željelo utvrditi koji su prediktori korištenja utvrđenih načina regulacije emocija. U istraživanju je sudjelovalo 282 učenika drugog i trećeg razreda (174 žene, 108 muškaraca) dviju gimnazija u Mostaru. Provedbom hijerarhijskih regresijskih analiza na rezultatima učenika drugog razreda, utvrđeno je da učenici koji su manje savjesni, emocionalno stabilni, opušteni, više ponosni, te usmjereni na izvedbu, više koriste ventiliranje kako bi regulirali emocije koje doživljavaju prilikom učenja. Što su učenici manje ekstravertirani, ugodniji, ponosniji, više koriste reprocjenu u reguliranju vlastitih emocija. Socijalnu podršku koriste više djevojke, ugodniji, manje savjesni, anksiozniji, na izvedbu orijentirani učenici, čija su i roditeljska očekivanja njihove zaključne ocjene iz kemije visoka. Provedbom hijerarhijske regresijske analize na učenicima trećih razreda, utvrđeno je da što su učenici manje savjesni, emocionalno stabilni, opušteni, a više osjećaju ponos, u regulaciji emocija više koriste ventiliranje. Što su učenici ugodniji, te usmjereniji na izbjegavanje učenja, više koriste reprocjenu kao način regulacije emocija. I na kraju, što su učenici ugodniji, a manje stabilni, više traže socijalnu podršku.
emocije; regulacija emocija; osobine ličnosti; ciljne orijentacije
nije evidentirano
engleski
Self-regulation of emotion in school situation
nije evidentirano
emotion; emotion regulation; personality traits; goal orientation
nije evidentirano
Podaci o izdanju
49
05.07.2012.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Filozofski fakultet, Mostar
Mostar, BiH