Tajni dogovori u oligopolu (CROSBI ID 379356)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Frajman, Ivana
Rupčić, Nataša
Rupčić, Nataša
hrvatski
Tajni dogovori u oligopolu
Sudionici suvremenih globalnih tržišta, čija se di-namika poslovanja nekontrolirano ubrzava, a uvjeti mijenjaju gotovo svakodnevno, definirali su profit kao ključni faktor uspješnosti. Može se gotovo reći da je profit postao jedino mjerilo uspješnosti. Količine ostvarenih profita dijele uspješna od neuspješnih poduzeća i uspješne od neuspješnih menadžera. Tržištima koja ostvaruju najveće profite dominiraju multinacionalne korporacije i to u pravilu na svakom pojedinom tržištu tek nekoliko njih. Dakle, mali broj sudionika na oligopolističkim tržištima dijele velike profite. Ta je situacija dovela upravljačke strukture poduzeća do ideja kako se profiti mogu povećavati, ne samo inovacijama i natjecanjem s konkurencijom, već njihovim dogovorima i suradnjom. Takvi dogovori narušavaju sva pravedna pravila poslovanja i tržišnog natjecanja, jer za posljedicu imaju štetne učinke za potrošače i potencijalne konkurente. Oligopolisti različitim oblicima tajnih dogovora pokušavaju doći do dodatne zarade.
Oligopol; tajni dogovori; konkurencija
nije evidentirano
engleski
Secret agreements in oligopoly
nije evidentirano
Oligopoly; secret agreement; competition
nije evidentirano
Podaci o izdanju
64
21.06.2013.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Rijeka
Rijeka