Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Teacher assistants and inclusive education support (CROSBI ID 599421)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija

Igrić, Ljiljana ; Cvitković, Daniela Teacher assistants and inclusive education support // Sažeci radova XVII. dana psihologije. 2010

Podaci o odgovornosti

Igrić, Ljiljana ; Cvitković, Daniela

engleski

Teacher assistants and inclusive education support

Edukacijsko uključivanje zadnjih 20 godina postalo je ključna strategija u suzbijanju marginalizacije i segregacije osjetljivih skupina. jedan od oblika podrške je aistent u nastavi.Brojna istraživanja potvrdila su učinkovitost ovakvog oblika podrške (EPPI, 2007. Prvi rezultati ispitivanja podrške asistenta su također povoljni (Igrić i sur, 2008). Cilj ovog rada ispitati je ulogu asistenta u razredu u odnosu na njegove učinke. Odabran je 2. razred osnovne škole u zagrebu. Analizirani podaci prikupljani su video zapisom u prirodnim uvjetima iopservacijama od strane tri opažača.Postupcima kvalitativne analize, sažimanjem, tumačenjem i strukturiranjem pokušalo se odgovoriti na istraživačka pitanja.

teacher assistant; inclusive education

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o prilogu

2010.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Sažeci radova XVII. dana psihologije

Podaci o skupu

XVII. dani psihologije u Zadru

predavanje

27.05.2010-29.05.2010

Zadar, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija