Teacher assistants and inclusive education support (CROSBI ID 599421)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Igrić, Ljiljana ; Cvitković, Daniela
engleski
Teacher assistants and inclusive education support
Edukacijsko uključivanje zadnjih 20 godina postalo je ključna strategija u suzbijanju marginalizacije i segregacije osjetljivih skupina. jedan od oblika podrške je aistent u nastavi.Brojna istraživanja potvrdila su učinkovitost ovakvog oblika podrške (EPPI, 2007. Prvi rezultati ispitivanja podrške asistenta su također povoljni (Igrić i sur, 2008). Cilj ovog rada ispitati je ulogu asistenta u razredu u odnosu na njegove učinke. Odabran je 2. razred osnovne škole u zagrebu. Analizirani podaci prikupljani su video zapisom u prirodnim uvjetima iopservacijama od strane tri opažača.Postupcima kvalitativne analize, sažimanjem, tumačenjem i strukturiranjem pokušalo se odgovoriti na istraživačka pitanja.
teacher assistant; inclusive education
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
Podaci o prilogu
2010.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Sažeci radova XVII. dana psihologije
Podaci o skupu
XVII. dani psihologije u Zadru
predavanje
27.05.2010-29.05.2010
Zadar, Hrvatska