Prikaz I evaluacija programa poticanja tolerancije u redovnom razredu osnovne škole (CROSBI ID 599413)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Wagner Jakab, Ana ; Cvitković, Daniela ; Dragojević Davorka
hrvatski
Prikaz I evaluacija programa poticanja tolerancije u redovnom razredu osnovne škole
Cilj rada je prikazati primjer programa poticanja tolerancije u jednom 6. razredu osnone škole u Zagrebu. Program se provodio jednom tjedno kroz 8 radionica na 8 različitih ali poveznaih tema.Teme su se odnosile na doživljaj slike o sebi, slike o svojem razredu i svojem mjestu u njemu, emocije i ponašanje, bijes i konflikte, timski rad i suradnju, različitost i komunikaciju. Radinoce su snimane i praćene pisanim materijalima učenika i njihovim crtežima. Pratila se dinamika kojom se djeca spontano grupiraju kao i položaj djece s teškoćama unutar skupina.S ciljem evaluacije programa provedena je, snimana i analizirana fokus grupa djece.S obzirom na evaluaciju čini se da bi bilo vrijedno takav model razvijati i primjenjivati idalje.
tolerance; classroom
nije evidentirano
engleski
Presentation and evaluation o the programs for encouraging tolerance in theregular elementary school classroom
nije evidentirano
tolerance; classroom
nije evidentirano
Podaci o prilogu
130-130.
2012.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Knjiga sažetaka 8. međunarodnog skupa Istraživanja u edukacijsko-rehabilitacijskim znanostima
Podaci o skupu
Istraživanja u edukacijsko - rehabilitacijskim znanostima
predavanje
27.09.2012-29.09.2012
Zagreb, Hrvatska