Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Ispitna anksioznost i adaptivno ponašanje djece s teškoćama učenja (CROSBI ID 195220)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Cvitković, Daniela Ispitna anksioznost i adaptivno ponašanje djece s teškoćama učenja // Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, 43 (2007), 2; 29-40

Podaci o odgovornosti

Cvitković, Daniela

hrvatski

Ispitna anksioznost i adaptivno ponašanje djece s teškoćama učenja

Unatoč zakonskoj regulativi, proces inkluzije djece s posebnim potrebama u Hrvatskim redovim školama još uvijek ide vrlo sporo. Posebne potrebe koje dijete ima često su glavni razlog njegove izolacije i prava te djece još nisu izjednačena s pravima vršnjaka. Pokazalo se da bliža i dalja djetetova okolina mogu nepovoljno djelovati na cjelokupni razvoj djeteta s teškoćama učenja što dovodi često do depresivnosti, sniženog samopoštovanja i anksioznosti. U ovom se istraživanju htjelo ispitati koliko je izražena ispitna anksioznost kod djece s teškoćama učenja u odnosu na tipične vršnjake te ispitati odnos ispitne anksioznosti i adaptivnog ponašanja. Ispitivanje je provedeno na 166 djece, učenika 6.tih razreda (83 djece s TU i 83 tipične djece) isto toliko njihovih roditelja i 50 učitelja. Pokazalo se da je kod djece s TU statistički značajno više izražena ispitna anksioznost i ona je u vezi sa samoprocjenom adaptivnog ponašanja u odnosima s vršnjacima. Kod tipične djece doživljaj ispitne anksioznosti statistički značajno je povezan je sa samoprocjenama adaptacije u razredu.

ispitna anksioznost; djece s teškoćama učenja; adaptivno ponašanje

nije evidentirano

engleski

Test anxiety and Adaptive Behaviour of Children with Learning Disabilities

nije evidentirano

test anxiety; adaptive behaviour; children with learning disability

nije evidentirano

Podaci o izdanju

43 (2)

2007.

29-40

objavljeno

1331-3010

Povezanost rada

Psihologija