Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 640683

Ispitna anksioznost i adaptivno ponašanje djece s teškoćama učenja


Cvitković, Daniela
Ispitna anksioznost i adaptivno ponašanje djece s teškoćama učenja // Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, 43 (2007), 2; 29-40 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 640683 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Ispitna anksioznost i adaptivno ponašanje djece s teškoćama učenja
(Test anxiety and Adaptive Behaviour of Children with Learning Disabilities)

Autori
Cvitković, Daniela

Izvornik
Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja (1331-3010) 43 (2007), 2; 29-40

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
ispitna anksioznost; djece s teškoćama učenja; adaptivno ponašanje
(test anxiety; adaptive behaviour; children with learning disability)

Sažetak
Unatoč zakonskoj regulativi, proces inkluzije djece s posebnim potrebama u Hrvatskim redovim školama još uvijek ide vrlo sporo. Posebne potrebe koje dijete ima često su glavni razlog njegove izolacije i prava te djece još nisu izjednačena s pravima vršnjaka. Pokazalo se da bliža i dalja djetetova okolina mogu nepovoljno djelovati na cjelokupni razvoj djeteta s teškoćama učenja što dovodi često do depresivnosti, sniženog samopoštovanja i anksioznosti. U ovom se istraživanju htjelo ispitati koliko je izražena ispitna anksioznost kod djece s teškoćama učenja u odnosu na tipične vršnjake te ispitati odnos ispitne anksioznosti i adaptivnog ponašanja. Ispitivanje je provedeno na 166 djece, učenika 6.tih razreda (83 djece s TU i 83 tipične djece) isto toliko njihovih roditelja i 50 učitelja. Pokazalo se da je kod djece s TU statistički značajno više izražena ispitna anksioznost i ona je u vezi sa samoprocjenom adaptivnog ponašanja u odnosima s vršnjacima. Kod tipične djece doživljaj ispitne anksioznosti statistički značajno je povezan je sa samoprocjenama adaptacije u razredu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija



POVEZANOST RADA


Projekti:
0013007

Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Daniela Cvitković (autor)


Citiraj ovu publikaciju

Cvitković, Daniela
Ispitna anksioznost i adaptivno ponašanje djece s teškoćama učenja // Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, 43 (2007), 2; 29-40 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
Cvitković, D. (2007) Ispitna anksioznost i adaptivno ponašanje djece s teškoćama učenja. Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, 43 (2), 29-40.
@article{article, author = {Cvitkovi\'{c}, D.}, year = {2007}, pages = {29-40}, keywords = {ispitna anksioznost, djece s te\v{s}ko\'{c}ama u\v{c}enja, adaptivno pona\v{s}anje}, journal = {Hrvatska revija za rehabilitacijska istra\v{z}ivanja}, volume = {43}, number = {2}, issn = {1331-3010}, title = {Ispitna anksioznost i adaptivno pona\v{s}anje djece s te\v{s}ko\'{c}ama u\v{c}enja}, keyword = {ispitna anksioznost, djece s te\v{s}ko\'{c}ama u\v{c}enja, adaptivno pona\v{s}anje} }
@article{article, author = {Cvitkovi\'{c}, D.}, year = {2007}, pages = {29-40}, keywords = {test anxiety, adaptive behaviour, children with learning disability}, journal = {Hrvatska revija za rehabilitacijska istra\v{z}ivanja}, volume = {43}, number = {2}, issn = {1331-3010}, title = {Test anxiety and Adaptive Behaviour of Children with Learning Disabilities}, keyword = {test anxiety, adaptive behaviour, children with learning disability} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka:


  • PsychINFO





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font