Model multimedijskoga opismenjavanja u osnovnim školama u Republici Hrvatskoj (CROSBI ID 379292)
Ocjenski rad | doktorska disertacija
Podaci o odgovornosti
Unić, Danijela
Mikelić Preradović, Nives
hrvatski
Model multimedijskoga opismenjavanja u osnovnim školama u Republici Hrvatskoj
Cilj ovog rada bio je evaluirati trenutni stupanj računalne i multimedijske pismenosti učenika, analizirati motivaciju i zadovoljstvo učitelja, školskih knjižničara i učenika te utvrditi trenutnu situaciju i mogućnosti za usvajanje multimedijske pismenosti u današnjem obrazovanju u Republici Hrvatskoj. Sukladno rezultatima istraživanja predloženi su načini poboljšanja uporabe multimedijskih obrazovnih materijala u osnovnim školama te prototip dinamičkog prilagodljivog hipermedijskog sustava koji nudi sve prednosti multimedija koje jedan obrazovni izvor može posjedovati, a svojim karakteristikama (dinamikom, prilagodljivošću i hipermedijskim vezama) doprinosi razvoju novih kognitivnih vještina: reprezentacijske kompetencije, višedimenzionalne vizualno- prostorne vještine, sposobnosti induktivnog zaključivanja, bržeg reagiranja na očekivane i neočekivane podražaje te kritičkog promišljanja.
multimedijsko opismenjavanje ; multimedijska pismenost ; računalna pismenost ; multimedijski obrazovni materijali ; osnovna škola ; knjižnica ; prilagodljiva nastava ; dinamički hipermedijski sustavi
nije evidentirano
engleski
Model of multimedia literacy in primary schools in the Republic of Croatia
nije evidentirano
multimedia literacy ; information literacy ; multimedia educational materials ; primary school ; library ; dynamic adaptive hypermedia system
nije evidentirano
Podaci o izdanju
211
03.07.2013.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Filozofski fakultet u Zagrebu
Zagreb