Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Implicitne teorije inteligencije kod djece predškolske dobi (CROSBI ID 194884)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Sindik, Joško ; Đunđenac, Ranka Implicitne teorije inteligencije kod djece predškolske dobi // Holon, 3 (2013), 1; 6-24

Podaci o odgovornosti

Sindik, Joško ; Đunđenac, Ranka

hrvatski

Implicitne teorije inteligencije kod djece predškolske dobi

Cilj istraživanja bio je ispitati kakve implicitne teorije inteligencije imaju djeca predškolske dobi. Osim opisa implicitnih teorija inteligencije kod predškolaca, cilj je bio provjeriti razlike u zastupljenosti pojedinačnih kognitivnih i nekognitivnih aspekata inteligencije u odgovorima predškolske djece. U ispitivanju su sudjelovala 93 predškolska djeteta koja su bila redoviti polaznici dječjeg vrtića, u dobnom rasponu od 4–7 godine života, oba spola. Glavni nalaz istraživanja je da je očekivano utvrđena neravnomjerna zastupljenost odgovora u pojedinim kognitivnim i nekognitivnim kategorijama, uz izrazitu dominaciju nekognitivnih odgovora kod apstraktnih, a posebno kod konkretnih pitanja postavljenih djeci. To se reflektira i u većem broju statistički značajnih razlika osobito vezanih uz kategoriju S (socijalne vještine i osobine ličnosti). Pokazalo se da socijalne (ali ne i verbalne) vještine statistički značajno prevladavaju u dječjim opisima inteligencije.

kognitivne kategorije; predškolska djeca; zastupljenost

nije evidentirano

engleski

Implicit theories of intelligence in preschool children

nije evidentirano

cognitive categories; preschoolers; representation

nije evidentirano

Podaci o izdanju

3 (1)

2013.

6-24

objavljeno

1848-3518

Povezanost rada

Etnologija i antropologija