Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Uloga igranog filma u promociji Hrvatske - dosezi i mogućnosti (CROSBI ID 194609)

Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni) | međunarodna recenzija

Skoko, Božo ; Brčić, Tihoni ; Vidačković, Zlatko Uloga igranog filma u promociji Hrvatske - dosezi i mogućnosti // Medijske studije, 4 (2013), 7; 54-74

Podaci o odgovornosti

Skoko, Božo ; Brčić, Tihoni ; Vidačković, Zlatko

hrvatski

Uloga igranog filma u promociji Hrvatske - dosezi i mogućnosti

Rad analizira ulogu igranog filma u promociji država i naroda te istražuje načine kako Hrvatska koristi film u prezentiranju vlastitog identiteta i stvaranju imidža u svijetu. Hrvatska je kao tema relativno slabo zastupljena u inozemnim filmskim produkcijama. Iako je kroz povijest bila lokacija za snimanje većeg broja stranih filmova, iskorištenost je tih lokacija u turističke svrhe zanemariva. Rijetki su domaći filmovi dobili zapaženije međunarodne filmske nagrade i doživjeli veću međunarodnu pozornost. S druge strane Hrvatska kao zemljopisno raznolika zemlja s bogatom prirodnom, kulturnom i povijesnom baštinom te bogatom filmskom tradicijom predstavlja izniman potencijal da postane atraktivna lokacija, ali i tema za snimanje velikih međunarodnih filmskih produkcija. Autori donose četiri strategije koje mogu pomoći Hrvatskoj da se pozicionira kao poželjan europski brend kroz igrani film: Hrvatska kao atraktivna filmska lokacija, plasiranje hrvatskih tema u velike inozemne produkcije, jačanje kvalitete i atraktivnosti hrvatskih filmova te filmski festivali kao promotivni alat. Autori posebno analiziraju mogućnosti promocije Hrvatske kroz popularni fantasy-žanr.

igrani film ; Hrvatska ; promocija destinacija ; brendiranje ; filmska lokacija ; identitet

nije evidentirano

engleski

The Role of Movie in Promotion of Croatia – Reach and Opportunities

nije evidentirano

film ; Croatia ; brending ; promotion of destination ; film location ; identity

nije evidentirano

Podaci o izdanju

4 (7)

2013.

54-74

objavljeno

1847-9758

1848-5030

Povezanost rada

Politologija, Informacijske i komunikacijske znanosti, Sociologija

Poveznice