Učenik 21. stoljeća: Standardi za obrazovanje informacijski pismenih učenika (CROSBI ID 194606)
Prilog u časopisu | prikaz, osvrt, kritika
Podaci o odgovornosti
Rubinić, Dora
hrvatski
Učenik 21. stoljeća: Standardi za obrazovanje informacijski pismenih učenika
Prikaz Standarda za učenika 21. stoljeća (Standards for the 21-century learner) koje je 2007. godine donijela Američka udruga školskih knjižničara (AASL). Standardi polaze od informacijski pismenog učenika kao nužnog zajedničkog cilja svih sudionika u odgojno-obrazovnom procesu. Navedeni standardi predstavljaju putokaz kroz sadržaje i procese te nisu nastavni plan i program, već su okvir za integraciju informacijske pismenost kroz kurikulum drugih predmeta, putem nastavne te programa u knjižnici. U odnosu spram prijašnjih standarda vezanih uz informacijsku pismenost učenika, u ovim je standardima naglasak na istraživačkom učenju (inquiry-based learning) koje potiče razmišljanje, stvaranje, primjenu kao i dijeljenje znanja te društveni i osobni razvoj učenika.
Standardi za učenika 21. stoljeća; Američka udruga školskih knjižničara (AASL); informacijska pismenost; školska knjižnica; istraživačko učenje
nije evidentirano
engleski
21-st century learner: Standards for education of information literate learners
nije evidentirano
Standards for the 21-st century learner; American Association of School Librarians (AASL); information literacy; school library; inquiry-based learning
nije evidentirano