Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Učenik 21. stoljeća: Standardi za obrazovanje informacijski pismenih učenika (CROSBI ID 194606)

Prilog u časopisu | prikaz, osvrt, kritika

Rubinić, Dora Učenik 21. stoljeća: Standardi za obrazovanje informacijski pismenih učenika // Zrno (Zagreb), 22 (2011), 97-98; 16-17

Podaci o odgovornosti

Rubinić, Dora

hrvatski

Učenik 21. stoljeća: Standardi za obrazovanje informacijski pismenih učenika

Prikaz Standarda za učenika 21. stoljeća (Standards for the 21-century learner) koje je 2007. godine donijela Američka udruga školskih knjižničara (AASL). Standardi polaze od informacijski pismenog učenika kao nužnog zajedničkog cilja svih sudionika u odgojno-obrazovnom procesu. Navedeni standardi predstavljaju putokaz kroz sadržaje i procese te nisu nastavni plan i program, već su okvir za integraciju informacijske pismenost kroz kurikulum drugih predmeta, putem nastavne te programa u knjižnici. U odnosu spram prijašnjih standarda vezanih uz informacijsku pismenost učenika, u ovim je standardima naglasak na istraživačkom učenju (inquiry-based learning) koje potiče razmišljanje, stvaranje, primjenu kao i dijeljenje znanja te društveni i osobni razvoj učenika.

Standardi za učenika 21. stoljeća; Američka udruga školskih knjižničara (AASL); informacijska pismenost; školska knjižnica; istraživačko učenje

nije evidentirano

engleski

21-st century learner: Standards for education of information literate learners

nije evidentirano

Standards for the 21-st century learner; American Association of School Librarians (AASL); information literacy; school library; inquiry-based learning

nije evidentirano

Podaci o izdanju

22 (97-98)

2011.

16-17

objavljeno

0353-636X

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti