Emotional experiences and prevention of risk behaviors in elementary school (CROSBI ID 378881)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Štadler, Katarina
Bašić, Josipa
Novak, Miranda
engleski
Emotional experiences and prevention of risk behaviors in elementary school
Osnovni cilj istraživanja je istražiti strategije suočavanja s emocijama sreće, tuge, ljutnje i zabrinutosti kod učenika prvih razreda osnovnih škola. Podaci korišteni u diplomskom radu dobiveni su istraživanjem koje je provedeno u sklopu projekta „Implementacija znanstveno utemeljenog preventivnog programa usmjerenog na socijalno-emocionalno učenje putem znanstvene evaluacije i primjene u hrvatskim vrtićima i školama (PATHS-RASTEM)“, koji se provodio od 2010. do 2012. godine na Edukacijsko-rehabilitacijskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu (voditeljica projekta: prof.dr.sc. Josipa Bašić). Prvo mjerenje u projektu provedeno je u siječnju 2011. godine s učenicima prvih razreda osnovnih škola te su upravo ti podaci analizirani u ovom radu. Odgovori učenika dobiveni su provedbom strukturiranog intervjua koji se sastojao od jedanaest osnovnih pitanja i jedanaest pitanja za nadopunu odgovora. U kvalitativnom istraživanju sudjelovalo je petnaestero djece. Navodi djece odnosili su se na iskazivanje osjećaja, povlačenje, traženje podrške, usmjeravanje pažnje na nešto drugo, rješavanje problema, preplavljenost emocijama i na neprimjerene rekacije. Dobiveni rezultati također pokazuju i što je djeci u životu važno i što ih usrećuje: njihovo slobodno vrijeme, škola, uspjeh, druženje s prijateljima i obitelji i materijalne stvari. Analiza odgovora vezanih uz suosjećanje s drugima pokazala je da bi djeca pružila podršku, pokazala brigu, uključila u igru, tražila pomoć odraslih ili sama pomogla djetetu koje se nosi sa negativnim osjećajima, ali su također navodila i neke neprimjerene reakcije. Također su navedene preporuke za daljnja istraživanja ove teme.
elementary children; prevetion; emotion; socio-emotional regulation; socio-emotional learning;
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
Podaci o izdanju
84.
12.06.2013.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet
Zagreb