Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Emotional experiences and prevention of risk behaviors in elementary school (CROSBI ID 378881)

Ocjenski rad | diplomski rad

Štadler, Katarina Emotional experiences and prevention of risk behaviors in elementary school / Bašić, Josipa (mentor); Novak, Miranda (neposredni voditelj). Zagreb, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, . 2013

Podaci o odgovornosti

Štadler, Katarina

Bašić, Josipa

Novak, Miranda

engleski

Emotional experiences and prevention of risk behaviors in elementary school

Osnovni cilj istraživanja je istražiti strategije suočavanja s emocijama sreće, tuge, ljutnje i zabrinutosti kod učenika prvih razreda osnovnih škola. Podaci korišteni u diplomskom radu dobiveni su istraživanjem koje je provedeno u sklopu projekta „Implementacija znanstveno utemeljenog preventivnog programa usmjerenog na socijalno-emocionalno učenje putem znanstvene evaluacije i primjene u hrvatskim vrtićima i školama (PATHS-RASTEM)“, koji se provodio od 2010. do 2012. godine na Edukacijsko-rehabilitacijskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu (voditeljica projekta: prof.dr.sc. Josipa Bašić). Prvo mjerenje u projektu provedeno je u siječnju 2011. godine s učenicima prvih razreda osnovnih škola te su upravo ti podaci analizirani u ovom radu. Odgovori učenika dobiveni su provedbom strukturiranog intervjua koji se sastojao od jedanaest osnovnih pitanja i jedanaest pitanja za nadopunu odgovora. U kvalitativnom istraživanju sudjelovalo je petnaestero djece. Navodi djece odnosili su se na iskazivanje osjećaja, povlačenje, traženje podrške, usmjeravanje pažnje na nešto drugo, rješavanje problema, preplavljenost emocijama i na neprimjerene rekacije. Dobiveni rezultati također pokazuju i što je djeci u životu važno i što ih usrećuje: njihovo slobodno vrijeme, škola, uspjeh, druženje s prijateljima i obitelji i materijalne stvari. Analiza odgovora vezanih uz suosjećanje s drugima pokazala je da bi djeca pružila podršku, pokazala brigu, uključila u igru, tražila pomoć odraslih ili sama pomogla djetetu koje se nosi sa negativnim osjećajima, ali su također navodila i neke neprimjerene reakcije. Također su navedene preporuke za daljnja istraživanja ove teme.

elementary children; prevetion; emotion; socio-emotional regulation; socio-emotional learning;

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o izdanju

84.

12.06.2013.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet

Zagreb

Povezanost rada

Pedagogija