Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Planiranje preventivnih strategija na temelju snaga i poteškoća učenika prvih razreda osnovnih škola (CROSBI ID 378880)

Ocjenski rad | diplomski rad

Smok, Marina Planiranje preventivnih strategija na temelju snaga i poteškoća učenika prvih razreda osnovnih škola / Bašić, Josipa (mentor); Novak, Miranda (neposredni voditelj). Zagreb, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, . 2013

Podaci o odgovornosti

Smok, Marina

Bašić, Josipa

Novak, Miranda

hrvatski

Planiranje preventivnih strategija na temelju snaga i poteškoća učenika prvih razreda osnovnih škola

Ovim radom željela se ispitati zastupljenost emocionalnih snaga i poteškoća te snaga i poteškoća u ponašanju (simptomi hiperaktivnosti, simptomi emocionalnih poteškoća, simptomi problema u ponašanju i problemi s vršnjacima) kod učenika prvog razreda osnovne škole, te utvrditi razlike u snagama i poteškoćama s obzirom na spol djece. Za potrebe ovog diplomskog rada korišteni su podaci dobiveni istraživanjem koje je provedeno u sklopu projekta „Implementacija znanstveno utemeljenog preventivnog programa usmjerenog na socijalno - emocionalno učenje putem znanstvene evaluacije i primjene u hrvatskim vrtićima i školama (PATHS-RASTEM)“ pod vodstvom prof.dr.sc. Josipe Bašić s Edukacijsko-rehabilitacijskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu i kovoditeljstvom Celene Domitrovich iz Centra za prevencijska istraživanja, Pennsylvania State University iz SAD-a u razdoblju od svibnja 2010. do svibnja 2012. godine. PATHS program čiji se akronim Promoting Alternative Thinking Strategies odnosi na Razvijanje Alternativnih Strategija Mišljenja razvili su Mark Greenberg i Carol A. Kusché ranih 80-tih godina 20. Stoljeća. U istraživanju je sudjelovalo 600 djece iz 30 osnovnih škola iz Grada Zagreba, Rijeke, te Istarske županije. Djeca su procijenjena od strane svojih učitelja/ica pomoću Upitnika snaga i poteškoća koji je osmislio Robert Goodman 1997. godine. Rezultati su pokazali da se radi o populaciji prvašića koji poteškoće iskazuju u manjoj mjeri, te da su najzastupljeniji simptomi hiperaktivnosti, nakon čega slijede simptomi emocionalnih poteškoća dok su mnogo manjoj mjeri zastupljeni simptomi problema u ponašanju i problemi s vršnjacima. Spolne razlike utvrđene su samo na subskalama simptomi hiperaktivnosti i simptomi problema u ponašanju, pri čemu dječaci iskazuju veće poteškoće na obje subskale.

snage i poteškoće; djeca rane osnovnoškolske dobi; prevencija

nije evidentirano

engleski

Planning preventive strategies on behalf of strenghts and difficulties of first grade elementary students

nije evidentirano

strength and difficulties; early school-age children; prevention

nije evidentirano

Podaci o izdanju

47.

18.03.2013.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet

Zagreb

Povezanost rada

Pedagogija