Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Uloga nekih aspekata razredno - nastavnog ozračja u objašnjenju samoefikasnosti i školskog postignuća učenika (CROSBI ID 378816)

Ocjenski rad | diplomski rad

Radnić, Ivana Uloga nekih aspekata razredno - nastavnog ozračja u objašnjenju samoefikasnosti i školskog postignuća učenika / Koludrović, Morana (mentor); Split, Filozofski fakultet u Splitu, . 2013

Podaci o odgovornosti

Radnić, Ivana

Koludrović, Morana

hrvatski

Uloga nekih aspekata razredno - nastavnog ozračja u objašnjenju samoefikasnosti i školskog postignuća učenika

Cilj ovog istraživanja bio je ispitati doprinos razredno – nastavnog ozračja u objašnjenju samoefikasnosti i školskog postignuća učenika. U istraživanje se krenulo od pretpostavki da će ovisno o spolu i dobi biti utvrđene značajne razlike u samoefikasnosti i procjeni kvalitete razredno – nastavnog ozračja. Primijenjeni su Upitnik općih podataka, Morgan Jinksova skala akademske samoefikasnosti (Jinks i Morgan, 1999), te adaptirana i skraćena verzija Upitnika stavova o školi kojom se ispitivalo povjerenje u nastavnike, zadovoljstvo školom te kvaliteta interakcije na relaciji učenik – nastavnik (Battistich, Schaps i Wilson, 2004). U istraživanju su sudjelovali učenici četvrtih, petih, šestih, sedmih i osmih razreda iz nekoliko osnovnih škola na području grada Splita. Rezultati su pokazali da školsko postignuće, percipirana akademska samoefikasnost i razredno – nastavno ozračje ovise o spolu i dobi učenika. Pri tome su se učenice općenito pokazale uspješnije i s obzirom na procjenu samoefikasnosti i s obzirom na razredno – nastavno ozračje. S obzirom na dob, mlađi učenici se procjenjuju samoefikasnijima i zadovoljniji su razredno – nastavnim ozračjem. Pri tome se samoefikasnost pokazala najvažnijim prediktorom u objašnjenju općeg školskog uspjeha, te uspjeha iz matematike i hrvatskoga jezika.

akademska samoefikasnost; školsko postignuće; razredno – nastavno ozračje

nije evidentirano

engleski

The role of some aspect of the classroom environment in explaining self-efficacy and student academic achievement

nije evidentirano

academic self-efficacy; school achievement; classroom environment

nije evidentirano

Podaci o izdanju

56

15.07.2013.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Filozofski fakultet u Splitu

Split

Povezanost rada

Pedagogija