Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 636962

Interdisciplinarnost sadržaja nastave Prirode i društva


Borić, Edita; Škugor, Alma
Interdisciplinarnost sadržaja nastave Prirode i društva // Módszertani Közlöny, 1 (2012), 73-84 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)


Naslov
Interdisciplinarnost sadržaja nastave Prirode i društva
(A természet és társadalom tantárgy interdiszcplináris tartalmai : Interdisciplinarity Content of teaching Natural and Social Sciences)

Autori
Borić, Edita ; Škugor, Alma

Izvornik
Módszertani Közlöny (2217-4540) 1 (2012); 73-84

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
Interdisciplinarnost; Priroda i društvo; Nastavni plan i program; znanstvena područja; polja i grane; integriranje sadržaja
(Interdisciplinarity; Nature and Society Curriculum; Societycurriculum; scientific areas; fieldsand; branches; integrating content)

Sažetak
U ranoj školskoj dobi kvalitetnu podlogu za ostvarivanje intedisciplinarnog poučavanja i učenja pružaju sadržaji nastavnog predmeta Priroda i društvo. Interdisciplinarnost predmeta Prirode i društvo predstavlja ujedinjenje sadržaja različitih znanstvenih područja, polja te znanstvenih grana. Interdisciplinarni pristup odgovara učenju u stvarnom životu jer povezje različita područja, omogućuje intedisciplinarno razumijevanje, integriranje znanja i razmišljanja. Cilj je rada bio utvrditi koliko je različitih područja, polja i grana znanosti zastupljeno u nastavnom predmetu Priroda i društvo od 1. do 4. razreda propisanim Nastavnim planom i programom kao i ukazati na mogućnosti i važnost interdisciplinarnog povezivanja nastavnih sadržaja na početku osnovnoškolskog obrazovanja. U nastavnom predmetu Priroda i društvo od 1. do 4. razreda utvrđena je zastupljenost 7 područja znanosti, te 38 znanstvenih polja i grana. Upravo ovi podatci govore kako je potrebna velika širina znanstvenih područja, polja i grana kako bi dijete usvojilo sadržaje propisane Nastavnim planom i programom predmeta Priroda i društva. Stoga je potrebno da učitelj objedinjuje, povezuje i poima cjeline koje se odnose na raznolika područja prirode i svijeta u širem smislu riječi.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Biologija, Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
245-0000000-3613 - Usmjerenost nastave prirode i društva na razine postignuća učenika (Edita Borić, )

Ustanove
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek

Citiraj ovu publikaciju

Borić, Edita; Škugor, Alma
Interdisciplinarnost sadržaja nastave Prirode i društva // Módszertani Közlöny, 1 (2012), 73-84 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
Borić, E. & Škugor, A. (2012) Interdisciplinarnost sadržaja nastave Prirode i društva. Módszertani Közlöny, 1, 73-84.
@article{article, year = {2012}, pages = {73-84}, keywords = {Interdisciplinarity, Nature and Society Curriculum, Societycurriculum, scientific areas, fieldsand, branches, integrating content}, journal = {M\'{o}dszertani K\"{o}zl\"{o}ny}, volume = {1}, issn = {2217-4540}, title = {A term\'{e}szet \'{e}s t\'{a}rsadalom tant\'{a}rgy interdiszcplin\'{a}ris tartalmai : Interdisciplinarity Content of teaching Natural and Social Sciences}, keyword = {Interdisciplinarity, Nature and Society Curriculum, Societycurriculum, scientific areas, fieldsand, branches, integrating content} }