Interdisciplinarnost sadržaja nastave Prirode i društva (CROSBI ID 194403)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Borić, Edita ; Škugor, Alma
hrvatski
Interdisciplinarnost sadržaja nastave Prirode i društva
U ranoj školskoj dobi kvalitetnu podlogu za ostvarivanje intedisciplinarnog poučavanja i učenja pružaju sadržaji nastavnog predmeta Priroda i društvo. Interdisciplinarnost predmeta Prirode i društvo predstavlja ujedinjenje sadržaja različitih znanstvenih područja, polja te znanstvenih grana. Interdisciplinarni pristup odgovara učenju u stvarnom životu jer povezje različita područja, omogućuje intedisciplinarno razumijevanje, integriranje znanja i razmišljanja. Cilj je rada bio utvrditi koliko je različitih područja, polja i grana znanosti zastupljeno u nastavnom predmetu Priroda i društvo od 1. do 4. razreda propisanim Nastavnim planom i programom kao i ukazati na mogućnosti i važnost interdisciplinarnog povezivanja nastavnih sadržaja na početku osnovnoškolskog obrazovanja. U nastavnom predmetu Priroda i društvo od 1. do 4. razreda utvrđena je zastupljenost 7 područja znanosti, te 38 znanstvenih polja i grana. Upravo ovi podatci govore kako je potrebna velika širina znanstvenih područja, polja i grana kako bi dijete usvojilo sadržaje propisane Nastavnim planom i programom predmeta Priroda i društva. Stoga je potrebno da učitelj objedinjuje, povezuje i poima cjeline koje se odnose na raznolika područja prirode i svijeta u širem smislu riječi.
interdisciplinarnost; Priroda i društvo; Nastavni plan i program; znanstvena područja; polja i grane; integriranje sadržaja
nije evidentirano
engleski
A természet és társadalom tantárgy interdiszcplináris tartalmai : Interdisciplinarity Content of teaching Natural and Social Sciences
nije evidentirano
Interdisciplinarity; Nature and Society Curriculum; Societycurriculum; scientific areas; fieldsand; branches; integrating content
nije evidentirano